Mut siis se mikä must on jännä näissä painojutuis niin...... Selkeesti tää on joku juttu et ku mä oon nainen ja mun äiti on nainen ja me ollaan molemmat tämmösiä pyöreitä vähän ylipainosia. Samoin mun äidin äiti oli jossain vaiheessa pudottamas painoa et jossain kohtaa nuorempna se oli vähän kans sillee ylipainoinen. Isän äidistä en tiiä en oikeen osaa sanoo siitä että onko se ollu ylipainoinen mut ehkä hieman? Mut tosiaan, mun isä on sit basically langanlaiha ja ollu aina semmonen hoikka, samoin mun veljet on aika hoikkia samaan tyyliin kun iskä. Et niil ei kyl sit oikee mitää ylipainoo oo. Melko huvittavaa tässä on se että mun veli ei liiku oikeestaan sen enempää kun minäkään, ja se on vielä aika pitkä niin se syö varmaan mua enemmän joskus. En vaan käsitä mitä muka teen erilailla verrattuna siihen. Liikutaan molemmat aika vähän, syödään vähän vaihtelevasti mutta välillä paljon ja välillä vähemmän. Toinen on hoikka kuin mikä ja toinen ylipainonen. Oisko se tosiaan sit noi geenit ja sukupuoli. On ihan selkeet et mun veli on saanu samat laihuusgeenit kun isällä ja mä oon saanu äidin lihavuusgeenit. Eikö niin. Ja kuten sanottu niin oon aina ollukin vähän pyöreä tai siltä must ainakin on tuntunut. Enemmän se paino lähti nousee ehkä joskus 12v tai jotain mutta olin jo ennen sitä omasta mielestäni ainakin läskimpi kuin kaverini. Sori ny vaan mutta en pysty kuvittelemaan että must ois tullu sellanen hoikka näillä geeneillä. Lisäks mun posketkin on jo muutenkin luonnostaan ihan chubby cheeks, jo vauvakuvista sen näkee mitkä pullaposket mulla on ::D mulla on oikeasti ihan sama ruumiinrakenne kuin äidillä, lyhyt ja pyöreä :D että jos jollain on jotain valittamista niin voin myös sanoa että kai geeneillä on osuutensa. Edes silloin kun harrastin tanssia niin mä olin silloinkin tämmönen. Varmaan mulla oli parempi kunto silloin kun nyt, mutta en mä ollu hoikka. Ja mä harraston sitä monta vuotta. Samoin sillon kun harrastin karatee (ja se oli aika rääkkiä ja treenejä oli yleensä monta kertaa viikossa) niin en mä sillonkaan ollu mielestäni yhtä hoikka kuin muut. Toki varmaan hoikempi kuin tällä hetkellä. Et... Aina tää on ollu vähän tämmöstä. En jotenkin edes usko että musta saa sellasta kunnon hoikkaa. Mun ruumiinrakenne ei oo sellanen. Tietenkin jos en söis niin kyllähän musta varmaan vois alipainonen tulla, mut tarkotan et jos syön normaalisti niin en usko et kovin hoikaksees pääsisin.
Joo. Aion nyt olla tyytyväinen itseeni tämmösenä. En mää jaksa välittää.
Toinen juttu mistä jotkut urputtaa on tietenkin karvat etenkin naisella ja siihen voi sanoo että sehän nyt on vaan terveellistä. Esim:
“[Body hair] keeps mammals warm. It protects their skin from a lot of external influences, from abrasion, from water, from chemical attack, all sorts of things,” she says.
Löytyi googlettamalla.
No joo, eihän sillä tietenkään oo edes mitään väliä onko siitä ns hyötyä vai ei. Jokaisella on oikeus karvattomuuteen ja karvallisuuteen, sukupuolesta riippumatta myös :D
Mut yleensähän tosiaan ne valittajat onki sellasia säälittäviä naisvihaajia