Poistettukäyttäjänimi174
Guest
- Reaktioarvo
- 5,133
Paikka on näköjään yhä pystyssä ja Viiviä lainatakseni mä oon sekasin ku usa. :D
Tervetuloa takaisin!
kiitosTervetuloa takaisin!!!!!!
ei erityisempää, yritän selvitä hengissä :DPerkele, mitäs kilsawatille?
Oletko kumauttanut pääsi vai? :Dei erityisempää, yritän selvitä hengissä :D
En varsinaisesti mutta jos meno jatkuu tällaisena niin harkitsen vakavasti. :DOletko kumauttanut pääsi vai? :D
Kdzadzaleodi.Tervetuloa takaisin! :D
(tai niin kuin lachimolalan aakkosilla sanotaan; levoyemiavoleneniosh leshkshdzadidzaek! :D)
Sitä samaa täälläkin 😆Viiviä lainatakseni mä oon sekasin ku usa. :D
Sittenhän meitä on kaksi. :DSitä samaa täälläkin 😆
Laulajakuka tämä viivi on
ja tässä biisi jota lainasin :DLaulaja
Oho :D Tauolla käväisin kuukauden ajan. Kiitos.Heii! Mä mietin tuossa yhtenä päivänä, että missä olet. Kiva kun palasit!
Mitäs jäbä on puuhaillut sitten? :DEn varsinaisesti mutta jos meno jatkuu tällaisena niin harkitsen vakavasti. :D
Ei oikeastaan mitään ja silti onnistunut heittämään mielenterveytensä päälaelleen kuukaudessa. :D Jos se sitten palautuu normaaliksi yhtä nopeasti?Mitäs jäbä on puuhaillut sitten? :D
Kiitos, mukava nähdä teitä kaikkia myöskin :))Mukavaa kun tulit :))
Aikamoista :DEi oikeastaan mitään ja silti onnistunut heittämään mielenterveytensä päälaelleen kuukaudessa. :D Jos se sitten palautuu normaaliksi yhtä nopeasti?
Mitäs olet itse hommaillut? Kun olen ollut tavoittamaton myös discordissa. Se tosin täysin tahattomasti. D:
Oikein meni :D Älä huoli, minäkin joudun käyttämään muistivihkoani xDDKdzadzaleodi.
Eli kiitos (luulisin ainakin.) :D Jouduin kaivamaan muistiinpanoni esiin, en muista näitä enää taukoni jälkeen. :D
Thank youuwelcome back!
Siinäpä kaikki mitä elämässä tarvitsee tehdä. :DAikamoista :D
olen elellyt, käynyt terapiassa, nukkunut ja kuunnellut musiikkia :D ja tietysti ulkoillut. Nyt tuli mieleen kuunnella erikoista musiikkia ja nyt soi Dr. Flex666 - kokain
Ja nyt ihastelen kirkkoveneen uutta kappaletta :D kolmatta tuntia putkeen…Siinäpä kaikki mitä elämässä tarvitsee tehdä. :D
:D Minäkin ihastelen uutta kappaletta, en kylläkään kirkkoveneen enkä kolmatta tuntia putkeen :DJa nyt ihastelen kirkkoveneen uutta kappaletta :D kolmatta tuntia putkeen…
Kiitoos!Tervetuloo!