Aihe vapaa Oletko uusavuton tämän testin perusteella?

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Tässä mun tulos:

"Hienoa, sait 5/10.

Pärjäät hyvin itseksesi ja osaat tarttua tuumasta toimeen. Ainakin silloin tällöin...

Välillä on hyvä soittaa äidille/isälle/kumppanille/lähiomaiselle/huoltoyhtiölle ja tarkistaa, miten asiat kotona hoidetaan.

Tyhmä ei ole se, joka kysyy, vaan se, joka luulee!"

 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Loistava tulos! Sait 8/10.

Olet yhtä kaukana uusavuttomasta kuin juusto kuusta tai omena lantusta. Taidat olla melkoinen kodinhoidon mestari.

Tartut tuumasta toimeen ja tiedät, mitä olet tekemässä, oli kyse sitten lattiakaivon puhdistamisesta tai jätteiden kierrättämisestä.

Nyt saat hieman ylpistyä!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Loistava tulos! Sait 8/10.

Olet yhtä kaukana uusavuttomasta kuin juusto kuusta tai omena lantusta. Taidat olla melkoinen kodinhoidon mestari.

Tartut tuumasta toimeen ja tiedät, mitä olet tekemässä, oli kyse sitten lattiakaivon puhdistamisesta tai jätteiden kierrättämisestä.

Nyt saat hieman ylpistyä!
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
7/10 mutta vastasin ainakin yhteen kysymykseen sillai mitä oikeesti tekisin (heittäisin vaatekappaleen vaatekaappiin ku en jaksais lähtee ompelemaan)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,947
Reaktioarvo
5,738
8/10
Ja teknisesti ottaen myös "laminaattilattiaa ei saa pestä vedellä" on oikein
Vai lasketaanko moppi vedeksi?
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
9/10
En ole kyllä noissa tilanteissa paljoa ollut mutta maalaisjärjellä pärjää pitkälle.
 
Liittynyt
26.4.2021
Viestejä
82
Reaktioarvo
34
Loistava tulos! Sait 8/10.

Olet yhtä kaukana uusavuttomasta kuin juusto kuusta tai omena lantusta. Taidat olla melkoinen kodinhoidon mestari.

Tartut tuumasta toimeen ja tiedät, mitä olet tekemässä, oli kyse sitten lattiakaivon puhdistamisesta tai jätteiden kierrättämisestä.

Nyt saat hieman ylpistyä!
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
10/10 testin perusteella, mutta saatan kyllä joskus olla uusavuton.
Olen ollut huoltoyhtiössä töissä.. :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
Loistava tulos! Sait 8/10.

Olet yhtä kaukana uusavuttomasta kuin juusto kuusta tai omena lantusta. Taidat olla melkoinen kodinhoidon mestari.

Tartut tuumasta toimeen ja tiedät, mitä olet tekemässä, oli kyse sitten lattiakaivon puhdistamisesta tai jätteiden kierrättämisestä.

Nyt saat hieman ylpistyä!

Jaa-a, tunnen kyllä itseni aika usein uusavuttomaksi kun on tämä elämänhallinta välillä hukassa...:sneaky:
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Loistava tulos! Sait 8/10.

laminaattilattia kysymys ja yksi pesukone kysymys meni väärin
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
sain 6/10, mutta oisin tienny ehkä 7 tai 8 D: pää ei vaan toiminu kun tein tuon
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
7/10 mutta vastasin ainakin yhteen kysymykseen sillai mitä oikeesti tekisin (heittäisin vaatekappaleen vaatekaappiin ku en jaksais lähtee ompelemaan)
Joo, mä tein samoin. En välttis tekisi noin tyypillisesti, mutta kun yhdestä yöpaidasta lähti nappi (ilmeisesti pesussa), niin annoin vaan asian olla. Tämän tapauksen vuoksi vastasin, että antaisin asian olla. Ei oo siis aiemmin tullut sen kummemmin tämmösii tapauksia vastaan, joten oli muuten vaikea tuohon kysymykseen vastata.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Mut oon kyl tosi yllättynyt, et moni saa niin hyvät pisteet. :o Oon omillani asunut jo kolme vuotta, mutta yhä oon tämmönen uusavuton. :D
 
Ylös Pohja