Olin pari päivää sitten testaamassa mekkoja kavereiden kanssa...

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Tosi ikävästi sanottu. :( Muistan ku mä olin sovittamassa mekkoja mun rippijuhlia varten viime vuonna. Olin aina unelmoinut semmosesta ihanasta vaaleanpunaisesta ns. "prinsessamekosta" ja otin sieltä monta mekkoa sovitukseen, mutta ne näytti toinen toistaan rumemmilta mun päällä. :( Osittain johtuu varmaan helmasta, kun semmonen muhkea lyhyt tyllihelma ei varmaan sovi mulle. Ja sit ku viel se oli vähän pitempikin ku mitä yleensä mun hameet ja mekot helmaltaan on eli peitti ihan polvetkin niin sekin saattaa olla miks ei sopinut. Ja sit viel kun kaikissa oli semmoset paikat aika isoille rinnoille ja mullahan ei mitään rintoja oo. :/
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Siis kesäks kaikkiin tapahtumiin esim. ylioppilas juhliin, rippi juhliin (ei siis mun vaan sisarusten) ja ainoo mitä mulle sanottiin oli "Sulle ei kyl mekot kauheen hyvin käy kun oot enemmän maskuliininen ku naisellinen tajuuks?" :O
Hyi hyi. Tietty eihän se nyt pakolla oo mikää loukkaus. Iteki varmaa sanonu tuhat ja yks typerää juttuu mitkä on loukannu muita ilman et meinaan sitä loukkauksena. ääää vittu elämä on vaikeetaa
 
Ylös Pohja