Lukio On kyllä tyhjä olo, kun ei penkkareita ole

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Tänään olisi pitänyt olla penkkarit alkuperäisten suunnitelmien mukaan, mutta nekin jäi kokematta koronan takii. Penkkarit on siirretty meillä toukokuulle, mutta ei ne enää silloin tunnu samalta kuin helmikuussa pidettyinä. D: Eikä myöskään ole tasantarkkaa varmuutta, voidaanko penkkareita tuolloinkaan pitää, jos vaikka koronatilanne ei ole parantunut lainkaan tuohon aikaan mennessä. Uskon, ettei penkkareita päästä pitää lainkaan, muun muassa sen takii, koska rokotustahti on hidas.
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Meillä järjestettiin penkkarit, joskin vähä säädeltyinä. Abit sekotti koko koulun yön aikana taas (koristelivat siis hehe) ja heittelivät karkkia, eivät kylläkää rekasta vaa maas. Meil on tosi pieni lukio ja olin ilone et ne pääsi juhlimaa. Jotenki nii kohtuutonta et noin merkittävät osat ihmisten nuoruutta viedään pois. Kyl teil siihen keväällä silti saattaa saada tunnelmaa, koska niin vaan tuttuni ylioppilasjuhlatki loppukesällä oli tosi hienot ja onnistuneet vaikkei ne valmistujaispäivänä ollukkaan
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Meillä järjestettiin penkkarit, joskin vähä säädeltyinä. Abit sekotti koko koulun yön aikana taas (koristelivat siis hehe) ja heittelivät karkkia, eivät kylläkää rekasta vaa maas. Meil on tosi pieni lukio ja olin ilone et ne pääsi juhlimaa. Jotenki nii kohtuutonta et noin merkittävät osat ihmisten nuoruutta viedään pois. Kyl teil siihen keväällä silti saattaa saada tunnelmaa, koska niin vaan tuttuni ylioppilasjuhlatki loppukesällä oli tosi hienot ja onnistuneet vaikkei ne valmistujaispäivänä ollukkaan
Oliks teillä abit pukeutunut ja oliko lainkaan rekka-ajeluita? Ja pidetäänkö teillä lainkaan wanhojen tansseja?
Ja joo, kyllä harmittaa, että ei päässyt kokemaan penkkareita tavallisissa merkeissä lainkaan. :(
 

Maisie

:)
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
81
Reaktioarvo
80
Oliks teillä abit pukeutunut ja oliko lainkaan rekka-ajeluita? Ja pidetäänkö teillä lainkaan wanhojen tansseja?
Ja joo, kyllä harmittaa, että ei päässyt kokemaan penkkareita tavallisissa merkeissä lainkaan. :(
Abien teemana oli rahapaja joten kaikilla oli punaset haalarit ja naamarit. Ja ilmeisesti kävivät heittelees muuallaki karkkia mut liikkuivat henkilöautoilla. Ja wanhat siirty keväälle
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
Onhan se vähän hassua, et tälläsii "perus" juttuja ei oo, mut onhan se ihan ymmärrettävää. Mua ei silleen haittaa, että penkkarit peruuntu kun en muutenkaan ollut kovin innoissani osallistumassa. En voi nimittäin sietää meijän ryhmää nii en halua ees yrittääkään sunnitella niiden kanssa jotain :dd
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Onhan se vähän hassua, et tälläsii "perus" juttuja ei oo, mut onhan se ihan ymmärrettävää. Mua ei silleen haittaa, että penkkarit peruuntu kun en muutenkaan ollut kovin innoissani osallistumassa. En voi nimittäin sietää meijän ryhmää nii en halua ees yrittääkään sunnitella niiden kanssa jotain :dd
Joo, on mulkin jäänyt mun ryhmästä paskanmaku suuhun näin loppujen lopuks, kun jättivät mut porukoista ulkopuolelle. :D Eikä mulla oo lukiossa oikeestaan kavereita, varsinkaan abien ryhmästä (enää <\3), niin tosiaan olis kyl ärsyttävää olla yksin penkkareissa... :(

Kyl se mustakin on ymmärrettävää näin pandemia-aikaan, ettei voida ottaa riskiä ja järjestää mitään isoja tapahtumia, mutta kyllähän se harmittaa, että on sattunut tämmönen tilanne, joka on vienyt mahdollisuudet kokemuksille, joita voi kokea vain kerran elämässä.
 

muumimuki

yliajattelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
39
Meidän lukiossa siirrettiin kans wanhojen tanssit toukokuulle, mutta pienimuotoset penkkarit saatiin pitää. Tosin rekka-ajelu jäi puuttumaan ja sen olisin todellakin halunnu kokee D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Inhottavaa. D: Mutta hyvä puoli on, että jos ne saa keväälle järkättyy niin ei oo niin kylmä. Kun nythän pitäis joko laittaa takki asun alle=asun pitää olla tosi väljää, peittää hieno asu tavallisilla talvivaatteilla, tai värjötellä vaan kylmissään ilman talvivaatteita.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Inhottavaa. D: Mutta hyvä puoli on, että jos ne saa keväälle järkättyy niin ei oo niin kylmä. Kun nythän pitäis joko laittaa takki asun alle=asun pitää olla tosi väljää, peittää hieno asu tavallisilla talvivaatteilla, tai värjötellä vaan kylmissään ilman talvivaatteita.
Juu, tää on kyl totta. Viime torstaina oli aivan jäätävän kylmä. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Meidän lukiossa siirrettiin kans wanhojen tanssit toukokuulle, mutta pienimuotoset penkkarit saatiin pitää. Tosin rekka-ajelu jäi puuttumaan ja sen olisin todellakin halunnu kokee D:
Korona pilannut kaiken. Wanhojen tansseja muistellessani tunnen sen entisen elämän, jolloin ei tarttenut elää täydessä epävarmuudessa.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Sama täällä. Mä sain tanssia wanhat about kuukautta ennen kun koko valtio meni sekasin D:
Juu. Ite olin helpottunut, ettei korona jyllännyt vielä wanhojen aikaan. Ja talvilomalla oli viimeiset hetket normaalille elämälle...
 
Ylös Pohja