Mitä toi tarkottaa....
Siis meinaa että ne haluaa että sanon niitten ulkonäöstä arvion numerolla :DDMitä hän tarkoitti tällä?
Un mie?!Siis meinaa että ne haluaa että sanon niitten ulkonäöstä arvion numerolla :DD
Varmaan ulkonäkö mieUn mie?!
Luulin jo, että aloit puhua kielillä!Siis meinaa että ne haluaa että sanon niitten ulkonäöstä arvion numerolla :DD
Tai siis MÄ mie vaan laitoin että mieUn mie?!
Hyvä idea hei!!Varmaan ulkonäkö mie
Lmao
Mutta hillasuo sano niille että "kaikki on kauniita nii turha kysyy jtn numeroi" :D
Luulin jo, että United Nations mie..Siis meinaa että ne haluaa että sanon niitten ulkonäöstä arvion numerolla :DD
Hss hssTäynnä boomereita koko keskustelu...
Kyllä mä silti ihan zoomeri taidan olla...vaikka en mistään mitään tajuakkaan:DTäynnä boomereita koko keskustelu...
Ei kai kukaan noita lyhenteitä nyt puheessa käytä? Vai käyttääkö?Täynnä boomereita koko keskustelu...
Yllättyisit, mutta kyse taitaa olla sähköisestä viestinnästä.Ei kai kukaan noita lyhenteitä nyt puheessa käytä? Vai käyttääkö?
No oon semmostaki kuullu mutta tuo oliki viesti :DEi kai kukaan noita lyhenteitä nyt puheessa käytä? Vai käyttääkö?
No niin..Yllättyisit, mutta kyse taitaa olla sähköisestä viestinnästä.
Boomerius ei ole vain ikä, se on myös asenne, mielentila ja elämäntapaKyllä mä silti ihan zoomeri taidan olla...vaikka en mistään mitään tajuakkaan:D
Totta.Boomerius ei ole vain ikä, se on myös asenne, mielentila ja elämäntapa