On se kumma, kun..

monanyymi

Uusi
Liittynyt
16.2.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
39
Heti ollessani päivän poissa koulusta, melkeinpä jokainen tuntemani ihminen ex-kumppaniani myöten alkaa pommittelemaan soitoilla, tekstiviesteillä tai snäpeillä.

Yritä tässä nyt syödä aamupalaa ja katsoa Barbieta, kun koko ajan puhelin piippaa. Kohta varmaan Sauli Niinistökin soittaa.. :[
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
toivottavasti siksi, että heitä kiinnostaa sun vointi D: vaikka ei pommitus olekaan kivaa - varsinki ku yrittää katsoa jotakin. mikäli sale sulle lähtee soittelemaan, ni lupaatko kertoa heti? se ois niin legendaarista 🥺🤣

JA TÄRKEIN KYSYMYS: katsotko leffaa vai life in the dreamhouse tms? D::: mun täytyy saada tietää!
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
toivottavasti siksi, että heitä kiinnostaa sun vointi D: vaikka ei pommitus olekaan kivaa - varsinki ku yrittää katsoa jotakin. mikäli sale sulle lähtee soittelemaan, ni lupaatko kertoa heti? se ois niin legendaarista 🥺🤣

JA TÄRKEIN KYSYMYS: katsotko leffaa vai life in the dreamhouse tms? D::: mun täytyy saada tietää!
Kiitos korvamadosta
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,959
Reaktioarvo
5,747
Mulla kun oli paripäivää syksyllä pois niin sen aikana kaveri löysi uusia kavereita eikä kukaan kysellyt eikä kysele vieläkään perään juurikaan. Yhdessä aineessa on tyyppi joka saattaa joskus muistaa ihmetellä missä mä olen

Sori että valitan:D
 
Ylös Pohja