Onko hyvä idea piilottaa 100 pientä sateenkaarilippua ympäri taloa??

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oi aika hauska. :D Miten sun vanhemmat oikein reagoi siihen? Toivottavasti otti joko huumorilla tai muuten ilahtuneeesti eikä esim. alkaneet raivoomaan, tai kyseenalaistamaan. No, tuskin nyt sentään niin. :D
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Oi aika hauska. :D Miten sun vanhemmat oikein reagoi siihen? Toivottavasti otti joko huumorilla tai muuten ilahtuneeesti eikä esim. alkaneet raivoomaan, tai kyseenalaistamaan. No, tuskin nyt sentään niin. :D
Äiti oli vähän yllättynyt, kun jääkaapin vihanneslaatikosta löytyi sateenkaarilippu. :D
Huumorilla ottivat, ja veli ei edes huomannut. Liekö sitten tottunut ainaisiin sateenkaariin. :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Äiti oli vähän yllättynyt, kun jääkaapin vihanneslaatikosta löytyi sateenkaarilippu. :D
Huumorilla ottivat, ja veli ei edes huomannut. Liekö sitten tottunut ainaisiin sateenkaariin. :D
Kiva! :D Tää keskustelu muuten tuli mun viime öiseen uneen. :D Mun unessa kuljeskelin jossain ja sit joku tyttö aiko tehä noin niinku sä(eli ilmesesti siis sä olit se tyttö) ja sit puhuttiin ihan ku kaikkien pitäis tehä noin ja olin ihan hämilläni et en mä mistään tommosesta kuullut, mutta sitten taisin tajuta, että toi on vaan keskustelu. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Äiti oli vähän yllättynyt, kun jääkaapin vihanneslaatikosta löytyi sateenkaarilippu. :D
Huumorilla ottivat, ja veli ei edes huomannut. Liekö sitten tottunut ainaisiin sateenkaariin. :D
Tietääkö sun perhe siis jo valmiiksi että oot lgbt+ vai?

Mitenkähän minun vanhemmat reagois... :D iskä varmaan hermostuis vähintäänkin lievästi ja äiti varmaan hämmentyis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
tämä aika pitkälti, äitini tosin tietää minun olevan tyttöihin päin mutta isäni on lievästi homofoobikko... :D
Mutta on jo saavutus että äitisi tietää! :D mun äiti ei taida tietää ellei sitten arvaa jo. Ihmettelen kyllä jos ne luulee mun olevan joku cishetero....... :D käyny kuitenkin prides muutamatkin kerrat (vaikka eihä se osallistuminen tietysti automaattisesti tarkoita että olisi itse lgbt)
 
Ylös Pohja