Voi hitsi :(Joo. Tai no toipumassa koronasta. Mutta eipä tämä mitään, oikeastaan mukava vaan jäädä kotiin.
Paranemisia sulle ja hyvää joulua. :)
Kiitos, kyllä tää tästä jo parempaan päin on mennyt. Täytyy vaan ottaa rauhallisesti, ihan astmankin takia.Voi hitsi :(
Paranemista sulle ja hyvää joulua! Ja kiitos <3
Ja hei tiedän tunteen! Mutta kerron kokemuksesta ettei kannata, ei kuulu nenän limakalvoille. D: Ennemmin paperista joku tuppo.Tekis mieli oikeesti tunkee tampooni nenään ku nenästä valuu koko ajan jotain :)
Otin illalla buranan ja oli ainakin helpompi nukahtaaKiitos, kyllä tää tästä jo parempaan päin on mennyt. Täytyy vaan ottaa rauhallisesti, ihan astmankin takia.
Onko sulla nyt korona? Onko esimerkiksi miranaxia tai buranaa, se voi helpottaa oloa.
Hyvä jos helpottiOtin illalla buranan ja oli ainakin helpompi nukahtaa
Voi perkele!Naapuri kuuntelee paskaa musaa kovaa nii päänsärky siitä 😁
Toivottavasti ei tartu suhunki :(En oo toistaseks viel ollut kipeenä, mutta mun perheessä on kyl ollut nyt flunssaa. Paranemisia kaikille teille, jotka ootte kipeinä.♡
Joo tarttu täs kai sunnuntaina. :'D No ainakaan, en ollut aattona. Toivon vaan ettei kestäis koko lomaa. Haluisin nähä kavereita nyt ku kaikki ehtis ja muutenkin tehä kaikkee muutaki mitä en näin kipeänä joko pysty tai jaksa. :/ No mut ootko sä jo parantunut?Toivottavasti ei tartu suhunki :(
Ja kiitos <3
Höh, voi ei onpa kurjaa :(Joo tarttu täs kai sunnuntaina. :'D No ainakaan, en ollut aattona. Toivon vaan ettei kestäis koko lomaa. Haluisin nähä kavereita nyt ku kaikki ehtis ja muutenkin tehä kaikkee muutaki mitä en näin kipeänä joko pysty tai jaksa. :/ No mut ootko sä jo parantunut?
Okei no hyvä! :( Mullaki on lähinnä vaan nuhaa, mutta mulla nuha ja sen jälkeen vielä liman syljeskelyvaihe saattaa kestää tosi kauan. Joskus on varmaan parikin kuukautta toi jälkimmäinen kestänyt. Enemmän ja vähemmän nuhaa mulla on kyl ollut jonkin verran varmaan jo muutaman viikon ajan.Höh, voi ei onpa kurjaa :(
Itse oon parantunut vaikka limaa saa syljeskellä välillä.
Mut paranemisia!