Urheilu Onko täällä ihmisillä tavoitteita (pieniä tai suuria) urheilun suhteen?

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Itse aloitin juoksemisen säännöllisesti kuukausi sitten. Alan vihdoin huomaamaan kehitystä, sillä enään en mene ihan niiin mummo vauhtia eteenpäin! :D Alkaa jo sivustakin näyttämään juoksulta!

Tämän hetkinen tavoitteeni olisi jaksaa juosta 10 kilometria. Tavoite aika oli *krhm* noin 40 minuuttia (tiedän, on aikasta kova tavoite... Noh, ainahan sitä voi yrittää!) mutta aluksi kuitenkin se, että jaksaisin juosta (vaikka kaksi tuntia menisi ::D) kokonaan 10 kilometriä!

Noniin, teidän vuoronne! :3
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Itse aloitin juoksemisen säännöllisesti kuukausi sitten. Alan vihdoin huomaamaan kehitystä, sillä enään en mene ihan niiin mummo vauhtia eteenpäin! :D Alkaa jo sivustakin näyttämään juoksulta!

Tämän hetkinen tavoitteeni olisi jaksaa juosta 10 kilometria. Tavoite aika oli *krhm* noin 40 minuuttia (tiedän, on aikasta kova tavoite... Noh, ainahan sitä voi yrittää!) mutta aluksi kuitenkin se, että jaksaisin juosta (vaikka kaksi tuntia menisi ::D) kokonaan 10 kilometriä!

Noniin, teidän vuoronne! :3
Jaksoin käydä lenkillä kaksi kuukautta. Olen harrastanut voimaurheilua jo kolme kuukautta eli haba kasvaa! Nuorempana harrastin monta vuotta kilpaurheilua kavereiden kanssa. Silloon oli ihan eri motivaatio harrastaa liikuntaa. Enpä olis ikinä arvannu miten laiska musta tuli niin nopeasti 😬
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mun pitkäaikainen tavoite on osallistua Ranskan rullaluistelu maratoniin! Treenasin yksi kesä, sitten oli onnettomuus enkä voinut jatkaa. Sitten tuli korona eikä sitä järjestetty ja nyt oon ihan liian PA tänävuonna. Mutta vielä joku vuosi mä teen sen!
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Ehkä oli joskus ja ehkä tulee taas joskus. Nää motivaatiot urheiluun tulee vähän bursteittain.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mulla on vaan se, että yritän käydä salilla kolmesti viikossa. Mulla on siellä selkeä rutiini mitä teen enkä tavoittele mitään sen kummempia tuloksia yleiskunnon paranemista lukuunottamatta, mutta haluaisin saada liikunnasta sellasen säännöllisen rutiinin, että just kolmesti vähintään saisin sinne raahauduttua. Tää on jo muutaman viikon toiminutkin!
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Jaksoin käydä lenkillä kaksi kuukautta. Olen harrastanut voimaurheilua jo kolme kuukautta eli haba kasvaa! Nuorempana harrastin monta vuotta kilpaurheilua kavereiden kanssa. Silloon oli ihan eri motivaatio harrastaa liikuntaa. Enpä olis ikinä arvannu miten laiska musta tuli niin nopeasti 😬
Oi, no kuitenkin olet harrastanut säännöllisesti liikuntaa! :3
Itse en lapsena harrastanut oikeastaan mitään liikuntaa, mitä nyt kaikissa uimakerhoissa kävin pulikoimassa ':D...
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Mun pitkäaikainen tavoite on osallistua Ranskan rullaluistelu maratoniin! Treenasin yksi kesä, sitten oli onnettomuus enkä voinut jatkaa. Sitten tuli korona eikä sitä järjestetty ja nyt oon ihan liian PA tänävuonna. Mutta vielä joku vuosi mä teen sen!
Kuulostaa todella mahtavalta! Voii kun itsekin voisin joku päivä :o
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Olen juuri saavuttanut erään tavoitteeni. Olen päässyt naisten joukkueeseen jääkiekossa. Tähän asti olen ollut juniorijoukkueissa. Nyt seuraava tavoite olisi päästä ylemmän sarjan joukkueeseen. Siihen todennäköisesti menee vielä vähintään kaksi vuotta.
Wouu! Onnea!! Toivottavasti pääset pian myös ylempään sarjaan! :3 :o
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Mulla on vaan se, että yritän käydä salilla kolmesti viikossa. Mulla on siellä selkeä rutiini mitä teen enkä tavoittele mitään sen kummempia tuloksia yleiskunnon paranemista lukuunottamatta, mutta haluaisin saada liikunnasta sellasen säännöllisen rutiinin, että just kolmesti vähintään saisin sinne raahauduttua. Tää on jo muutaman viikon toiminutkin!
Mun mielestä tää kuulostaa just hyvältä tavotteelta! Uskon, että onnistut!! :3
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Tavoitteena olisi vähentää polkupyöräilyä. :ROFLMAO:

Vuonna 2017 ostin polkupyöräni ja sen jälkeen olen ajanut noin 10 000km. Minulla oli mittari 7000km asti ja sen jälkeen olen laskenut ja arvioinut ilman sitä. Kaksi mittaria mennyt rikki tänä aikana. Suurin osa kilometreistä on tullut koulumatkoista 2018 eteenpäin.

Tässä välissä on ehtinyt menemään noin 13 ulkorengasta ja noin 20 sisärengasta rikki (kaikki ei minun pyörästäni mutta vaihtamaan olen joutunut). Kiina paska on aivan älytöntä nykyään. Renkaat räjähtelee jopa vanteen puolelta johon ei voi edes mitään terävää osua. Ainoastaan muutaman kerran on ollut syynä terävä kivi. Muuten sisärenkaat räjähdellyt itsellään ja useat ulkorenkaat porettunut piloille. Mistä saa kunnon renkaita kun eri valmistajia on ollut vaikka kuinka paljon?!?!? Nyt on puoli vuotta renkaat ihme kyllä kestänyt. Kyllä pian taas räjähtää.:LOL: Sitten on mennyt myös pyöränjalka rikki, ketjut sökö, satula rikki, käsijarruvaijeri poikki... sitten sanotaan että pyöräily on ympäristöystävällistä. Enemmän ongelmia pyörissä on ollut kuin autossa. Jonkun tutkimuksen mukaan pyöräily saastuttaa enemmän mitä autoilu, koska pyöräilessä ihmisen energian kulutus on paljon.(ja jossain se ruokakin valmistetaan -> seuraa päästöjä)

Viime talvena oli myös melko kurjaa. Noin 4km auraamatonta tietä sai jatkuvasti mennä. Myös hiekoitusta laiminlyöty. Lumien sulattua näki kuinka hiekoitushiekkaa oli melko vähän vs. se että esimerkiksi jossain kaupungin talon pihamaalla oli niin paksu kerros ettei asfalttia edes näkynyt.:ROFLMAO: Nyt seuraavaksi saa odottaa sitä milloin ne vähäiset hiekoitushiekat siivotaan pois.Saa nähdä onko juhannukseksi putsattu. Kaupungintalolta putsattiin jo yli kuukausi sitten. Melko vilkas liikenne tällä reitillä on kuitenkin.

Paikat ollut kipeitä viime aikoina joten senkin takia olen yrittänyt vähentää. Voi toki johtua myös vaikka huonosta tuolista tai sängystä.
 
Ylös Pohja