Muu onko täällä ketään kuka EI olisi ollut jossain vaiheessa elämäänsä demissä?

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Sitä minäkin D: Eiköhän tämä siis ole vain uusi demi eikä ulkopuolista väkeä vielä toistaiseksi.
Toisaalta ihan loogista jo siksikin, että tällainen foorumikulttuuri on enimmäkseen jo hävinnyt. Ihmiset ovat oppineet nopeaan some-selaamiseen, joten he eivät ehkä yhtä helposti innostu liittymään tämänkaltaisiin paikkoihin. Ex-demittäjillä sen sijaan oli tarve löytää Demille korvaaja, mikä on ihan erilainen motivaattori kuin liittyminen tänne puhtaasti uteliaisuudesta. 🤔

Ja tietysti Varasijan linkkiä on jaettu juuri Demissä. En tiedä, törmääkö siihen kovin helposti missään muualla? 👀
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Olin pidemmän aikaa selaillut demi keskusteluja ja "seurannut" sen toimintaa mutta en muista olleeni sen varsinainen jäsen/kirjautunut sinne tai tehnyt käyttäjää. Sitten kun demi loppui niin päätin tulla tänne koska kaipasin eri keskusteluita ja demin kaltaista foorumia ja tietysti ihmiset vaikutti kivoilta. :)
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Ja tietysti Varasijan linkkiä on jaettu juuri Demissä. En tiedä, törmääkö siihen kovin helposti missään muualla? 👀
Misäs kaikkialla meidän pitäis tätä ruveta mainostamaan sitten, että saataisiin lisää käyttäjiä? D:
Missään mun Instagram- tai Facebook-tilillä en ehkä ainakaan viitsi. Kumminkin joku tuttu onnistuis tunnistamaan mut täällä, kun tietäisi sitten siitä "mainoksesta", että käyn täällä, ja hyödyntäisi päättelykykyään...
Lätkäisen aiheesta vaivihkaa lapun jollekin mun koulun ilmoitustaululle (lähiopetuksen taas alettua, siis)? Tai kiinnitetään niitä mainoslappuja valotolppiin, juna-asematunnelin seinälle jne.? (Piilo)Mainostetaan Vauva.fi:ssä? :Dd
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Misäs kaikkialla meidän pitäis tätä ruveta mainostamaan sitten, että saataisiin lisää käyttäjiä? D:
Missään mun Instagram- tai Facebook-tilillä en ehkä ainakaan viitsi. Kumminkin joku tuttu onnistuis tunnistamaan mut täällä, kun tietäisi sitten siitä "mainoksesta", että käyn täällä, ja hyödyntäisi päättelykykyään...
Lätkäisen aiheesta vaivihkaa lapun jollekin mun koulun ilmoitustaululle (lähiopetuksen taas alettua, siis)? Tai kiinnitetään niitä mainoslappuja valotolppiin, juna-asematunnelin seinälle jne.? Mainostetaan Vauva.fi:ssä? :Dd
huomaamattomasti lapun oli mun idea mutta se tyrmättiin
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Misäs kaikkialla meidän pitäis tätä ruveta mainostamaan sitten, että saataisiin lisää käyttäjiä? D:
Missään mun Instagram- tai Facebook-tilillä en ehkä ainakaan viitsi. Kumminkin joku tuttu onnistuis tunnistamaan mut täällä, kun tietäisi sitten siitä "mainoksesta", että käyn täällä, ja hyödyntäisi päättelykykyään...
Lätkäisen aiheesta vaivihkaa lapun jollekin mun koulun ilmoitustaululle (lähiopetuksen taas alettua, siis)? Tai kiinnitetään niitä mainoslappuja valotolppiin, juna-asematunnelin seinälle jne.? (Piilo)Mainostetaan Vauva.fi:ssä? :Dd
Olen pohtinut samaa. En itsekään viitsisi lätkäistä FB- tai Insta-tililleni mitään mainoksia, vaikkei tunnistaminen itsessään haittaakaan (ja on minut monta kertaa tunnistettukin).

Lähinnä minulla ongelmana on se, että noilla tileillä ei ole mitään yhteyttä juuri Varasijan kohderyhmää ajatellen, enkä viitsisi lähetellä mainoksia esim. nuorten suosimiin ryhmiin, jos en muutenkaan niissä pyöri.

Insta-käyttäjäni taas on varattu vain taidepuolen juttuja varten, ja mielelläni pitäisinkin sen sellaisena. Eikä minulla edes ole siellä juuri Varasijaa ajatellen sopivaa seuraajakuntaa, että turhaa mainostaminen siellä olisikin.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja