Onko tägättävien määrälle jokin rajoitus, jotta tägäys toimii onnistuneesti?

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Olen tägännyt piirustushaasteessani osallistujat samaan viestiin antaakseni muistutuksia aina uuteen osioon siirtymisestä ja vanhan osion päättymisestä. Eräs osallistujista kuitenkin ilmoitti, ettei ole saanut tägäyksestä ilmoitusta. Olen pyytänyt muita osallistujia kertomaan, jos heillä esiintyy sama ongelma, mutta toistaiseksi muut eivät ole vielä vastanneet.

Onko kyseessä bugi yksittäisen jäsenen (tässä tapauksessa @imperfekti ) kohdalla, vai onko tägättävien määrälle jokin rajoitus? Tässä tapauksessa tägättäviä on 21, jos minut lasketaan mukaan.

Tai onko viestissäni jotain muuta vialla, kun kuitenkin olen tägännyt aiemmin yksittäisiä jäseniä ilman ongelmia ja myöskin saanut ilmoituksia muiden tägäyksistä itseeni liittyen?
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Muutin rajan viidestä viiteenkymmeneen.
Imperfektiltä tuli ilmoitus, ettei ollut saanut vieläkään ilmoitusta testimielessä lähettämästäni viestistä, jossa oli tägättynä kaikki 21. Kukaan muu ei ole vastannut eilen lähettämääni viestiin, joten oletan, ettei sitä ole edes huomattu.
 

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
364
Reaktioarvo
593
Imperfektiltä tuli ilmoitus, ettei ollut saanut vieläkään ilmoitusta testimielessä lähettämästäni viestistä, jossa oli tägättynä kaikki 21. Kukaan muu ei ole vastannut eilen lähettämääni viestiin, joten oletan, ettei sitä ole edes huomattu.
Tämä voi johtua käyttäjien yksilöllisistä sivustoasetuksista

Tarkistakaa sivustoasetuksenne:


Sivustoasetukset.png

Ilmoittakaa jos ette saa maininnoista ilmoituksia, vaikka sivustoasetukset ovat kunnossa.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Tämä voi johtua käyttäjien yksilöllisistä sivustoasetuksista

Tarkistakaa sivustoasetuksenne:


katso liitettä 736

Ilmoittakaa jos ette saa maininnoista ilmoituksia, vaikka sivustoasetukset ovat kunnossa.
Kiitos vastauksestasi. Käyn lisäämässä tämän lainauksen vielä haastekeskusteluun, niin toivon mukaan osallistujat huomaavat tämän.

Muuten, ainakin imperfekti on aiemmin saanut ilmoituksia tägäyksistäni, jos olen tägännyt vain hänet. Nyt hän ei kuitenkaan ollut saanut ilmoitusta tägäyksestäni joukkoviestissä. Oletan, ettei hän ole muuttanut asetuksiaan.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Ylös Pohja