Onko teillä jotain asiaa joita teette ite mutta muiden tekemänä se ärsyttää?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Mua ärsyttää se kun joku käy monta kertaa jonkun jutun takia siinä huoneessa jossa mä oon samaan aikaan. Että hakee ensin yhden asian ja vie sen ja sitten tulee takaisin hakemaan toisen asian ja jatkuu. Eli tavallaan ei saa vietyä tavaroita samaan aikaan joten ravaa sitten edes takaisin hakemassa tavaroita. Mua ärsyttää siinä se kun ei saa olla rauhassa ja koko ajan kuuluu tömps tömps tömps kun jalat vaan paukkuu. Kiinnostais tietää, että oonko ainut jota tämä ärsyttää?

Ite sitten taas sorrun tuohon täysin huomaamattani sitä ku monesti käy niin etten muista ottaa kaikkea kerralla. Pyrin kuitenki kantamaan kaiken yhtä aikaa vaikka jossain korissa tms.

salisbury

nettimuumio
Reaktioarvo
463
Mulla yks ärsyttävin asia maailmassa on, ku oon äidin kyydissä autossa ja se ränkkää vaihekeppiä aina hidastaessa käännökseen kolmosen ja kakkosen välillä ees taas muutaman kerran. Itse sorruin tähän autokoulussa ja sain opettajalta palautetta :D Nykyään en koskaan ränkytä vaihteita, thank jesus ja äidilläkin automaatti, nii sekään ei pysty <3

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Joo, niitä on varmaan miljoona...

- kynsien/sormenpäiden repiminen ja järsiminen
- jalan vispaaminen (esim. istuessa)
- jatkuva tarkisteleminen, että missä kohtaa ollaan menossa esim. YouTube-videossa
- hartioiden/yläselän pakonomainen nykiminen/väänteleminen
- kännykän käyttäminen ruokapöydässä

Tuossa nyt, mitä tuli ekana mieleen. 😅

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Mua ärsyttää se kun joku käy monta kertaa jonkun jutun takia siinä huoneessa jossa mä oon samaan aikaan. Että hakee ensin yhden asian ja vie sen ja sitten tulee takaisin hakemaan toisen asian ja jatkuu. Eli tavallaan ei saa vietyä tavaroita samaan aikaan joten ravaa sitten edes takaisin hakemassa tavaroita. Mua ärsyttää siinä se kun ei saa olla rauhassa ja koko ajan kuuluu tömps tömps tömps kun jalat vaan paukkuu. Kiinnostais tietää, että oonko ainut jota tämä ärsyttää?
TÄMÄ
Joudun kärsimään tästä aivan liian usein silloin, kun äiti tuo puhtaita vaatteita mun huoneeseen. Eikö se vaan voi kasata kaikkia pyykkitelineestä ottamiaan mun vaatteita yhteen kasaan, ja sitten kantaa sitä koko kasaa yhdellä kertaa mun huoneeseen? Ei ilmeisesti sitten voi.

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
- jalan vispaaminen (esim. istuessa)
Vispaan mun jalkaa tälläkin hetkellä! :'D Mutta jos joku toinen ihminen tekee sitä mun nähden, varsinkin silloin, kun yritän keskittyä johonkin... eih. Sensory overload, ei kykene.

Viimeksi muokattu:

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,636
Ai niin, vielä yksi asia: Sekavien ohjeiden/selitysten antaminen.
Rakastan, kun saan selkeät ytimekkäät ohjeet joltakulta, ja ahdistun epämääräisistä ohjeista - mutta kuitenkin itse tuppaan olemaan aika huono tiivistämään ja selittämään tarpeeksi ytimekkäästi. :'D

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Finglish on myös sellainen asia, joka muiden tekemänä ärsyttää mutta itse käytän sitä usein. Käytän finglishiä puheessani siksi koska haluan vaan tottua enkun kieleen paremmin.

Ylös Pohja