Aihe vapaa Onko teillä vappusuunnitelmia?

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,403
Reaktioarvo
1,922
en oo vielä suunnitellut oikeen D: toisaalt jos sillon on kiva ilma, niin aattelin kysyä hanilta, jos voitas vaikka mennä esim. ruissaloon kävelylle tai johonkin syömään - tai jotain muuta tollasta vähän spessumpaa.
 

e71347

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
73
Jos bussit kulkee kätevästi niin menen lähimpään kansallispuistoon ihastelemaan luontoa. Vappu on aina ollut mun inhokkijuhla koska mulla ei ole kauhean usein ollut seuraa mihinkään vappumenoihin. Tänä vuonna ajattelin siis olla ihan rehellisen ylpeästi yksin ja tehdä jotain sellaista, mistä itse tykkään.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,161
Reaktioarvo
5,482
Varmaan menee ihan kotona hengaillessa. Ehkä teen jotain hyvää ruokaa itselleni ja katson muutaman leffan. En ole kovin suuri vappufani, tuntuu ainakin opiskelijapiireissä keskittyvän niin alkoholin ympärille koko juttu.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Vappu on aina ollut mun inhokkijuhla koska mulla ei ole kauhean usein ollut seuraa mihinkään vappumenoihin. Tänä vuonna ajattelin siis olla ihan rehellisen ylpeästi yksin ja tehdä jotain sellaista, mistä itse tykkään.
Fiilaan. Tosi hyvältä kuulostaa sun suunnitelmat!

En ole kovin suuri vappufani, tuntuu ainakin opiskelijapiireissä keskittyvän niin alkoholin ympärille koko juttu.
Jep, samat fiilikset täälläkin. En ole ikinä oikein päässyt jyvälle liittyen sellaiseen perinteiseen "opiskelijawappuun" (mitenkään paheksumatta tai yleistämättä siis).
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,161
Reaktioarvo
5,482
Up

Ainakin tässä talossa "wabu ei lobu" on selvästikin jo käynnistynyt useammassa asunnossa.
Sama täällä päin. Ei meinannut saada nukuttua viime yönä kun naapuritaloissa oli niin kova meno.

Alkaa taas tuntua siltä että olen 80-vuotias kärttyinen mummo 22-vuotiaan naisen vartalossa, kun katselen tuomitsevasti näitä bilettäjiä kämppäni ikkunasta ja kiroan, kun nuoriso ei osaa käyttäytyä...
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,247
Reaktioarvo
8,558
Sama täällä päin. Ei meinannut saada nukuttua viime yönä kun naapuritaloissa oli niin kova meno.

Alkaa taas tuntua siltä että olen 80-vuotias kärttyinen mummo 22-vuotiaan naisen vartalossa, kun katselen tuomitsevasti näitä bilettäjiä kämppäni ikkunasta ja kiroan, kun nuoriso ei osaa käyttäytyä...
Huutikset rummolle.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Alkaa taas tuntua siltä että olen 80-vuotias kärttyinen mummo 22-vuotiaan naisen vartalossa, kun katselen tuomitsevasti näitä bilettäjiä kämppäni ikkunasta ja kiroan, kun nuoriso ei osaa käyttäytyä...
Haha, tutulta kuulostaa. :D Täällä onneksi hiljeni puoleenyöhön mennessä, tosin loppuviikosta on varmaan erilainen meininki... Itsekin olen henkisellä tasolla kärttyinen mummo. 👵🏻
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
No ainakin ite oon nyt porukoilla vappua viettämässä. Syödään eilisestä jääneitä munkkeja ainakin tänään. Eilen vietettiin vappuu kyl enemmän syömällä nakkeja yms. Mutsi sanoi, et kuulemma vapunaattona juhlitaan enemmän kuin vappuna. Onks tää totta? Me nimittäin juhlitaan vappua paremmin nimenomaan vapunaattona. :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,852
Reaktioarvo
2,388
Ei ole erityisemmin, ellen sitten tapaa joitain kavereita tai mee torille.
 
Ylös Pohja