- Reaktioarvo
- 1,522
Toivottavasti silloin on hieman parempi keli kuin nyt (ainakin täällä sataa kaatamalla).
Fiilaan. Tosi hyvältä kuulostaa sun suunnitelmat!Vappu on aina ollut mun inhokkijuhla koska mulla ei ole kauhean usein ollut seuraa mihinkään vappumenoihin. Tänä vuonna ajattelin siis olla ihan rehellisen ylpeästi yksin ja tehdä jotain sellaista, mistä itse tykkään.
Jep, samat fiilikset täälläkin. En ole ikinä oikein päässyt jyvälle liittyen sellaiseen perinteiseen "opiskelijawappuun" (mitenkään paheksumatta tai yleistämättä siis).En ole kovin suuri vappufani, tuntuu ainakin opiskelijapiireissä keskittyvän niin alkoholin ympärille koko juttu.
Kuulostaa tosi mukavalta! :)Kotiudun sairaalasta aattona ja matkustan mummin luo :)
Sama täällä päin. Ei meinannut saada nukuttua viime yönä kun naapuritaloissa oli niin kova meno.Up
Ainakin tässä talossa "wabu ei lobu" on selvästikin jo käynnistynyt useammassa asunnossa.
Huutikset rummolle.Sama täällä päin. Ei meinannut saada nukuttua viime yönä kun naapuritaloissa oli niin kova meno.
Alkaa taas tuntua siltä että olen 80-vuotias kärttyinen mummo 22-vuotiaan naisen vartalossa, kun katselen tuomitsevasti näitä bilettäjiä kämppäni ikkunasta ja kiroan, kun nuoriso ei osaa käyttäytyä...
Haha, tutulta kuulostaa. :D Täällä onneksi hiljeni puoleenyöhön mennessä, tosin loppuviikosta on varmaan erilainen meininki... Itsekin olen henkisellä tasolla kärttyinen mummo. 👵🏻Alkaa taas tuntua siltä että olen 80-vuotias kärttyinen mummo 22-vuotiaan naisen vartalossa, kun katselen tuomitsevasti näitä bilettäjiä kämppäni ikkunasta ja kiroan, kun nuoriso ei osaa käyttäytyä...
Menen aiempiin kommentteihinkin viitaten kaltaiseni seuraan, kun tällainen henkinen mummo olen :DDKotiudun sairaalasta aattona ja matkustan mummin luo :)
Tässä keskustelussa on selvästi meidän henkisesti mummojen oma marttakerho.Menen aiempiin kommentteihinkin viitaten kaltaiseni seuraan, kun tällainen henkinen mummo olen :DD
Kynäniska hicky..Kirjoitan opinnäytetyötä varmaan koko vapun.
Snif snif...Kynäniska hicky..