Keho Onkohan korvan puutuminen vaarallista?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Siis kun kuulen kyllä normisti ja tunnenkin mutta tuntuu puutuneelta ja hassulta.
Välillä aina ja menee sit ohi. Nyt ei oo viel menny
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Toivottavasti ei ole, mulla nimittäin toinen korva olla puutuneena kohta vuoden ;-;
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Tällä erää noin tämän illan ja joskus sellasia hetkiä mut oon aina aatellu vaan kuvittelevani kun kumminkin kuulen normaalisi. Vähän kyl pelottaaD:::
Edit kysyitkin sitä kuinka pitkään on käynyt. Öö emmä muista muutaman kuukauden? Muutaman viikon? En muista
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
No nyt taas mietin et kuvittelinko koko homman mut en usko vaik aiemmin oon sen piikkiin pistänyt. Tosin viimeks oli kun yritin korvatulppien kanssa säheltää mut otin ne kyl nopeesti pois sitten
En tiedä pitääkö tuosta olla huolissaan vai antaa vain olla. Jos nyt pahemmin elämää alkaa häiritä niin sitten ehkä lääkäriin. Voisi myös johtua maskin käytöstä, se kun painaa usein korvia.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Luin että puuttuminen xd

....mutta joo jos tuo pitkään jatkuu niin varmaan menisin näyttämään johonkin. Joa sulla on maskin narut kireällä ja ne esim. venyttää korvia niin saattaa johtua siitä, joten ensin varmaan koittaisin löysempää maskia ja katsoisin meniskö itsestään ohi
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Luin että puuttuminen xd

....mutta joo jos tuo pitkään jatkuu niin varmaan menisin näyttämään johonkin. Joa sulla on maskin narut kireällä ja ne esim. venyttää korvia niin saattaa johtua siitä, joten ensin varmaan koittaisin löysempää maskia ja katsoisin meniskö itsestään ohi
Joo siis oisin huolissani jos joku päivä heräisin ilman korvaa xd
Mut toisaalta "tykkään palleasta"xd lukuvirheet on välillä hauskoja:D
Ja ehkä pitää höllentää sitä maskia mut tuntuu kyllä et ei siitä sit oo mitään hyötyä kun on tosi löysä...
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Enpä kyllä osaa sanoa. Mulla itsellä ei ainakaan oo ollut vastaavaa ikinä. D:
 

fitmit

Uusi
Liittynyt
14.2.2021
Viestejä
28
Reaktioarvo
13
itellä meni tällä viikolla tunnottomaks toinen korva, turpos ja särki todella paljon kun koski. nyt on tunto takas, turvotus vähän laskenu mut edelleen kipee. Ja yhtään en tiiä mistä tää tuli D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
itellä meni tällä viikolla tunnottomaks toinen korva, turpos ja särki todella paljon kun koski. nyt on tunto takas, turvotus vähän laskenu mut edelleen kipee. Ja yhtään en tiiä mistä tää tuli D:
Aa ei mulla ollut kipee. Ehkä vähän turvonneen oloinen mutta ei muuta vikaa paitsi tuntui ettei tuntunut normaalilta
 
Ylös Pohja