Keho Onks mun muka pakko mennä hammaslääkärii

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Se o joku helvetin oikomiskäynti mis katotaa mite hsmpaat o ja sit ne ulisee et pidä enemmä sitä et supristus hampaat vittu ei kiinnosta haluatko kuolla haluat no selvä

Iha vaa jos ei viel menny perille ni vihaan lääkäreitä :D aivan sama kuinka tÄrkEä työ olis, vihaan niit kaikkia

+sielä on ihmisiä ja ny on ollu poikkeuksellisen hankalaa olla julkisil paikoil

Enkä kyl mä kouluu halua kans mennä, joka ainut siel kahtoo tuomitsevast
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Pakko sanoa et tosi monesta sun viestistä huokuu kamala tuska. Tiiän et sulta menee kohta varmaan hermot tähän mun jankkaamiseen, mut en vaan ymmärrä miks sä pelkäät niin paljon avun hakemista. Tiiän et se on ahdistavaa ja tosi vaikeeta, mut voiks se olla mitenkään niin hirveetä kuin toi sun nykynen olotilas? D:
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Pakko sanoa et tosi monesta sun viestistä huokuu kamala tuska. Tiiän et sulta menee kohta varmaan hermot tähän mun jankkaamiseen, mut en vaan ymmärrä miks sä pelkäät niin paljon avun hakemista. Tiiän et se on ahdistavaa ja tosi vaikeeta, mut voiks se olla mitenkään niin hirveetä kuin toi sun nykynen olotilas? D:
Mun mielest niist vaa huokuu lapselline tyhmyys D::
Ei mulla mee hermot, kyl mä tota sun ehotusta ain välil mietinki mut pelkään et sul menee hermot muhu 3: ja ihme jos ei mee, ei sillä et menis hermit helposti mut oon nii ärsyttävä ja valitan kaikest enkä silti tee millekkää mitää D:
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Mun mielest niist vaa huokuu lapselline tyhmyys D::
Ei mulla mee hermot, kyl mä tota sun ehotusta ain välil mietinki mut pelkään et sul menee hermot muhu 3: ja ihme jos ei mee, ei sillä et menis hermit helposti mut oon nii ärsyttävä ja valitan kaikest enkä silti tee millekkää mitää D:
No eihän vaan äärettömän paha olo. D:
Mä oon hyvin kärsivällinen, eikä mulla mee hermot suhun. Älä ees mieti sellasta. D: <3 Etkä todellakaan oo ärsyttävä vaan tosi vaikeessa tilanteessa. Mieti rauhassa kaikkee mitä mä oon sanonu ja sitä avun hakemista. Ja muista et autan sua kyllä parhaani mukaan, jos vaan lähdet hakemaan sitä apua. <3
 
Ylös Pohja