Syvälliset oon kauhee ihminen

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
okei apua.
eräs miulle läheinen henkilö kerto, että hän sai treffikutsun miun entisen koulun opettajalta. no, olin tästä niin hämilläni ja jotenkin huvittunu(?), että halusin kertoo miun kaverille, joka on täällä samassa opiskelupaikassa miun kanssa. hänkin nimittäin tietää tuon kyseisen opettajan. se henkilö joka tän miulle kerto sano etten sais puhua tästä eteenpäin, mutta en vaan voinu vastustaa kiusausta. oisin kuitenkin voinu tehä sen edes jossain muualla kun tässä luokassa D:

toki täällä oli meidän lisäks vaan opettaja ja neljä oppilasta, enkä kertonu tän treffeille pyytäneen open nimeä, mutta sanoin kuitenkin miltä paikkakunnalta hän on ja että onko ala- vai yläasteen ope. siis apua nyt, tää tuntuu ihan kauheelta D: ei tää niin iso virhe oo ku vois olla, koska oisinhan voinu vaikka möläyttää sen nimen julkisesti, voinu kertoa mitä se opettaja opettaa ja sanoa tarkkaan koulunkin (sen voi kyllä päätellä helposti, mutta sanoin vaan että tää opettaja on siltä paikkakunnalta) tms. tuntuu pahalta, kun menin kertomaan D: tää miun kaveri kyllä sano että koittaa olla kertomatta eteenpäin, mutta itellä on vaan kauheen syyllinen olo. mitä jos joku tajuu kenestä puhuin tai muuten tästä koituu jotain ikävää?

huoh. just eilen lupasin etten kerro :') miten voin olla näin surkee ihminen, mikä miussa on vialla ku en osaa aina pitää suutani kiinni sillon ku pitäs? menin jotenki tosi pahasti pois tolaltani, niin pahasti etten voi lopettaa tän asian kokoaikasta miettimistä. kertokaa ettei mitään kovin kauheeta oo tapahtunu ja etten oo niin kauhee ihminen ku millasena itteeni pidän D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,986
Reaktioarvo
8,477
Kyllä itsekin kertoisin, jos joku ystäväni tai läheiseni menisi bylsimään jotain entistä opettajaani. Huutis-tason juttuja tälläiset.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
pitää varmaan ottaa yhteyttä psykologiin, että saan mielenrauhan. meillä on nimittäin aika vasta viikon päästä ja luulen, etten jaksa odotella sinne asti D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
inhottavaa kun tää pyörii edelleen mielessä D: vaikka oon tajunnu sen, ettei maailma kaadu tähän
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Eli sitten ei kannata niin paljoa murehtia. Monesti isot jutut on pakko purkaa ulos, jos ei kirjoita päiväkirjaa. Itsekin olen jakanut parit herkulliset juorut vaimolle..
kiitos näistä sanoista skeletor <3 :D ehkä mie vaan luotan siihen, että mitään kovin kauheeta ei oo tapahtunu. ja yritän jatkossa kiinnittää vaan huomiota enemmän siihen, mitä sanon ja missä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,986
Reaktioarvo
8,477
kiitos näistä sanoista skeletor <3 :D ehkä mie vaan luotan siihen, että mitään kovin kauheeta ei oo tapahtunu. ja yritän jatkossa kiinnittää vaan huomiota enemmän siihen, mitä sanon ja missä.
Jos mitään ei pääse valumaan ulospäin, etkä kertonut oikeasti nimiä (vaikka olisi helposti selvitettävissä niin harva ihminen jaksaa miettiä pitkälle nykyään, että tajuaisi) niin tuskinpa mitään vahinkoa sattui.
 
Ylös Pohja