Oon näköjään alkanut tekemään unissani asioita

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Heräsin nyt aamulla ja huomasin ettei mun hiuksissa ole kumpaakaan pompulaa.
Etsin niitä sängystä eikä näkynyt missään enkä löytänyt niitä edes tyynyn alta enkä koko sängystäni. Sit koitin ettii lattialta, ei ollut sielläkään. Sitten nousin ylös ja huomasin sänkyni vieressä olevan lipaston päällä niiden olevan vierekkäin ja se on se verran korkealla sängystä makuuasennosta että täytyy ihan kurkotella tai sitten nousta ylös. En muista siitä hetkestä mitään kun olin laittanut ne siihen joten mun on täytynyt unissani poistaa ne päästäni, koska ne on varmaan ärsyttäneet mua.
Tää on jo toinen kerta kun näin käy. Edellisellä kerralla mä olin laittanut ne mun yöpöydälle sievästi vierekkäin joka on alempana kuin lipasto. En tosiaankaan muista nukahtaneeni ilman noita pompuloita.
 
Viimeksi muokattu:

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mua pelottaa että mitä mä seuraavaks teen unissani. Oon lukenut juttuu että jotkut voivat laittaa unissaan esim tekstiviestin jollekin ja mua pelottaa että lähetän unissani jotain esimerkiksi mun entisille ihastuksille tai jotain pöljää vuokrafirmalaisille lol. Pitäiskö sormenjälkitunnistus ottaa pois? Jos en osaakaan pin koodin avulla mennä puhelimeeni unissani vaikka joiltakin onnistuu sekin unissaan…
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Omg kuulostaa tavallaan ahistavalta, mä en muista yhtään että oisin koskaan tehny mitään unissani (ehkä puhunu??) joten toi kuulostaa aina oudolta mun korvaan et miten joillain sit on noin :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Omg kuulostaa tavallaan ahistavalta, mä en muista yhtään että oisin koskaan tehny mitään unissani (ehkä puhunu??) joten toi kuulostaa aina oudolta mun korvaan et miten joillain sit on noin :D
Niin mustakin tuntui alussa ahdistavalta kun en oo ennen ees mitään tehnyttehnyt unissaan ja nyt pelkään että oonko mä jotenkin sekoamassa yms. Oon vaan joskus puhunu. Mut en oo tehnyt ihan mitään tollasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,003
Reaktioarvo
2,899
Niin mustakin tuntui alussa ahdistavalta kun en oo ennen ees mitään tehnyttehnyt unissaan ja nyt pelkään että oonko mä jotenkin sekoamassa yms. Oon vaan joskus puhunu. Mut en oo tehnyt ihan mitään tollasta.
Tuskin sekoamassa oot tai en tiiä:o aika jännä kyllä mutta en usko että on hirveesti syytä olla huolissaan siit
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
tervetuloa kerhoon
ei kyllä kovin helposti tuu varmaan läheteltyä mitään viestejä tai vastaavaa varmaan :o "radikaaleinta" mitä oon ite tehnyt oli jet lageissa käydä äidin kanssa kokonainen keskustelu (siis ei edes silleen että olisin ollut sängyssä, vaan olin kävellyt äidin luokse ja käynyt sen keskustelun) josta en jälkikäteen muistanu yhtään mitään tai edes tiennyt käyneeni keskustelua
niin ja mun äiti käveli kerran yöllä unissaan ulos asunnostaan univaatteissa (aka puolialasti) ja heräsi vasta alaovella yrittäessä avata lukittua ulko-ovea... onneksi pääs takas sisälle asuntoon koska asui sillon siskonsa kanssa
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
tervetuloa kerhoon
ei kyllä kovin helposti tuu varmaan läheteltyä mitään viestejä tai vastaavaa varmaan :o "radikaaleinta" mitä oon ite tehnyt oli jet lageissa käydä äidin kanssa kokonainen keskustelu (siis ei edes silleen että olisin ollut sängyssä, vaan olin kävellyt äidin luokse ja käynyt sen keskustelun) josta en jälkikäteen muistanu yhtään mitään tai edes tiennyt käyneeni keskustelua
niin ja mun äiti käveli kerran yöllä unissaan ulos asunnostaan univaatteissa (aka puolialasti) ja heräsi vasta alaovella yrittäessä avata lukittua ulko-ovea... onneksi pääs takas sisälle asuntoon koska asui sillon siskonsa kanssa
Tässä yksi syy miksen halua nukkua alasti D:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Käyn monesti vessassa unissani. Huomaan sen siitä, että silloin en jostain syystä vedä vessaa. Ehkä en unissani osu siihen nappiin...
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Käyn monesti vessassa unissani. Huomaan sen siitä, että silloin en jostain syystä vedä vessaa. Ehkä en unissani osu siihen nappiin...
En tiiä saako näin sanoo mutta voispa itekki. Monesti vituttaa yöllä kun on kusihätä muttei jaksa nousta vessaan lol.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Mistä tiedätte että teette juttuja unissanne? Asun nyt yksin niin kuumottaa :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Mistä tiedätte että teette juttuja unissanne? Asun nyt yksin niin kuumottaa :D
Siis just tuosta kun en muista mitään siitä hetkestä jolloin oon esim laittanut pöydälle hiuksissani vielä nukkumaan mennessä kiinniolleet pompulat.
 
Ylös Pohja