Työ Oon ollu yheksästä asti täällä töissä (3h) ja

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
449
Reaktioarvo
464
Ensimmäinen työpäivä tuntuu mun mielest aina aika rankalta vaik ei tekiskään paljoo mitään
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Oon miettiny töiden hankkimista mut ei vaa jaksaa
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Kuten fundeeraaja jo totesikin, ensimmäinen työpäivä on aina tosi väsyttävä. Johtuu varmaan siitä, että on niin paljon asiaa sisäistettävänä ja pitää oppia kaikenlaista. Mutta kyllä se siitä helpottuu vielä, tsemppiä!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Tsemppiä vaan, kyllä se siitä!

Minun piti hakea kesätöitä kauppaan mutta jäi tekemättä (*köh* unohdin *köh*) joten tiedossa olisi sen sijaan terassin maalausta!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Kuten fundeeraaja jo totesikin, ensimmäinen työpäivä on aina tosi väsyttävä. Johtuu varmaan siitä, että on niin paljon asiaa sisäistettävänä ja pitää oppia kaikenlaista. Mutta kyllä se siitä helpottuu vielä, tsemppiä!
Totta!
Ja saattaa vaikuttaa sekin et koko ajan pittää liikkua ja sit se kumartelu ei oikeen tee hyvää mun selälle xD
Ja kiitos! <3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Tsemppiä vaan, kyllä se siitä!

Minun piti hakea kesätöitä kauppaan mutta jäi tekemättä (*köh* unohdin *köh*) joten tiedossa olisi sen sijaan terassin maalausta!
Kiitos! <3

Jaa että *köhköh* unohtui *kröhm kröhm*? No eiköhän se terassin maalauskin ole mukavaa :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Joo mullakin oli täysin väsyttävä päivä töissä, varsinkin kun en nukkunu kauheesti ja piti herätä aikaisin. Olin ekaa kertaa täysin yksin töissä loppupäivän, työkaveri oli aamulla vielä mua perehdyttämässä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Joo mullakin oli täysin väsyttävä päivä töissä, varsinkin kun en nukkunu kauheesti ja piti herätä aikaisin. Olin ekaa kertaa täysin yksin töissä loppupäivän, työkaveri oli aamulla vielä mua perehdyttämässä.
Määki aluksi sain jotain neuvoja mut sen jäläkee mun piti sit ite kysellä et mitä mää voin tehä ku ei kerrottu et mitä mun pitäis tehä :'D
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Olen siivonnut hotellihuoneita nyt muutaman päivän, ja huhhuh, siinähän tulee älyttömän kuuma! Tänään oli kuitenkin ihan mukavan viileää, koska siivottavassa kerroksessa oli kunnollinen ilmastointi, toisin kuin siinä jota siivosin muina päivinä.

Tykkään kyllä työpäivän lyhyydestä. Jos saadaan hoidettua hommat tehokkaasti, niin töissä ei tarvitse viipyä kovin montaa tuntia. Tietysti viikonlopun lähestyessä on enemmän tekemistä, huomenna saattaa mennä kuusikin tuntia ellei kohteessa ole tavallista useampaa työntekijää.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Olen siivonnut hotellihuoneita nyt muutaman päivän, ja huhhuh, siinähän tulee älyttömän kuuma! Tänään oli kuitenkin ihan mukavan viileää, koska siivottavassa kerroksessa oli kunnollinen ilmastointi, toisin kuin siinä jota siivosin muina päivinä.

Tykkään kyllä työpäivän lyhyydestä. Jos saadaan hoidettua hommat tehokkaasti, niin töissä ei tarvitse viipyä kovin montaa tuntia. Tietysti viikonlopun lähestyessä on enemmän tekemistä, huomenna saattaa mennä kuusikin tuntia ellei kohteessa ole tavallista useampaa työntekijää.
Ite en jaksais siivota ku siivousmotivaatio on muutenki aina nollissa xDD
Mutta kieltämättä kyllähän sitä vois silleen jonakin väliaikaistyönä tehäkki ku kuitenki jonku hotellihuoneen siivoaminen on eri juttu ku oman huoneen (=kaatopaikan) :d
 
Ylös Pohja