Poistettukäyttäjänimi502
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 826
Otsikko
Joo, 30 astetta ollut päivällä, nyt on laskenut 28 asti.Onko siellä kuuma?
Oletko koskaan nukkunut teltassa?
Lemppari limpsukka (juoma)?
Haluaisin opetella virkkaamaan. D:Minkä taidon haluaisit osata?
Mihin matkustaisit, jos voisit matkustaa mihin vain?
Käyn salilla sekä joogassa ja sit puuhailen kotona kaikenlaista. Leivon, neulon, luen ja maalaan.Mitä harrastat?
Kuulostaa kivalta! Mitä leivoit viimeks? Mie taisin viimeks koristella siilikakun synttäreille :DKäyn salilla sekä joogassa ja sit puuhailen kotona kaikenlaista. Leivon, neulon, luen ja maalaan.
Raparperi-vanilja-mansikkapiirakan! Oli kyllä tosi hyvää. Mitäs makua noi siilikakut yleensä on? :) Oon kyllä kuvia nähnyt niistä.Kuulostaa kivalta! Mitä leivoit viimeks? Mie taisin viimeks koristella siilikakun synttäreille :D
Uuu kuulostaa hyvältä!Raparperi-vanilja-mansikkapiirakan! Oli kyllä tosi hyvää. Mitäs makua noi siilikakut yleensä on? :) Oon kyllä kuvia nähnyt niistä.
En yhtään. Voin syödä sitä jos sen maun saa suurimmaks osaks peitettyä jollakin muulla ainesosalla :DPidätkö homejuustosta?
En oo. Mun napalävistys ei oo parantunut niin en uskalla päästää sinne mitään pöpöjä.oletko käynyt tänä kesänä uimassa?
Mietin ja mietin mut ei mulle tuu mitään mieleen. Mua alkaa lähinnä ärsyttää sanat siinä vaiheessa kun niitä toistellaan jatkuvasti. Esim mun työkaverini puhuu vessasta aina hotelli helpotuksena ja mun mielestä se kuulostaa aivan käsittämättömän rasittavalta useamman kerran päivässä sanottuna.Mistä sanoista tykkäät ja mistä et?
Ei niinkään merkityksellisesti ajateltuna vaan ennemminkin sen mukaan miltä ne kuulostaa
Oh, miten cooleja kuvia! Mitä keikkaa oot menossa katsomaan?Mullakin on tylsää kun taas odottelen keikalle ja sata miljoonaa vuotta vielä!
Mut voin jakaa sulle kuvia kuoleman hiljaisesta camden townista. Yleensä tää on ihan turistirysä niin oli hassua!
katso liitettä 5152katso liitettä 5153katso liitettä 5154katso liitettä 5155katso liitettä 5156
Oon menossa katsomaan Mikaa The round houseen!Oh, miten cooleja kuvia! Mitä keikkaa oot menossa katsomaan?