Tvruutujalämminsyli
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 137
Mun pitäis asuu lapis et olis kylmempää : D mut siis yöl pitäis olla -11 ja sillo pitäis mennä jakaa lehtii, nautin :3
Hauskaa, ite en tykkää/vihaan kesää ku aina liian kuuma : DIte en voi sietää pakkasta...viime viikolla meni tyyliin ekan kerran -5 ja nyt jo itken kesän perään :D en vaan löydä kylmyydestä ja talvesta kerrassaan mitään hyvää ja lumestakaan en niin välitä ja suurin osa siitäkin on täällä päin pelkkää loskaa
Onkohan se vaihtolämpönen... :Dmie en tykkää D: tai no sellanen 5-10˚C pakkanen ilman tuulta on ihan ok, kun on lisäks vielä lunta. yks miun entinen luokkalainen rakastaa sitä kun on joku -30˚C, mitä en todellakaan ymmärrä D:: samoin vihaan sitä, kun tiet jäätyy ja pitää koko ajan varoa ettei liukastu (oon muutenkin tosi kömpelö, joten liukkaat tiet ei oo minuu varten :D::).
pidän pakkasista! ja hyvää lehtienjakoreissua!Mun pitäis asuu lapis et olis kylmempää : D mut siis yöl pitäis olla -11 ja sillo pitäis mennä jakaa lehtii, nautin :3
Samaa mieltäItse olen sitä mieltä että kyllä talvella pitää olla pakkasta ja lunta, pidän siittä.