Teknologia Ostanko polar unite vai ignite?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
-Unite 129e
Ignite 179e (joillain sivuilla myös 149e)

-unitessa enemmän värivaihtoehtoja rannekkeisiin

-unitessa taustan väriteemat

-ignitessä sisäänrakennettu GPS (unite käyttää kännykän gepsiä mutta se ei aina kai toimi jos puhelin vaikka repussa tms)

-unite koko 43.4 mm x 43.4 mm x 10.4 mm
ignite koko 43 mm x 43 mm x 8.4 mm
Eli ignite puolimilliä pienempi jokasuuntaan ja kaks milliä ohuempi kuin unite

-unitessa parempi akun (kesto koska siinä ei ole sisäänrakennettua gepsiä)
 
Viimeksi muokattu:

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Okei!
Kerrotko mulle jotain siitä? Mä tosiaan oon noiden kahden välillä ja en ole edes varma tuhlaanko vain rahani jos en käytäkään/tarvikkaan sitä
no oon mä tykänny. hyvin löytyy näitä treenimodeja tähän ja niitä voi vaihtaa tähän sovelluksen avulla.
tää ehdottaa sulle treenejä, voit tehdä rentoutumisharjoitteluja, näyttää unenlaadun, sykkeen unessa sekä hereillä, palautumisen unessa, sun aktiivisuuden miten oot liikkunut.

huono puoli tässä on että akku kuluu nopeasti.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
no oon mä tykänny. hyvin löytyy näitä treenimodeja tähän ja niitä voi vaihtaa tähän sovelluksen avulla.
tää ehdottaa sulle treenejä, voit tehdä rentoutumisharjoitteluja, näyttää unenlaadun, sykkeen unessa sekä hereillä, palautumisen unessa, sun aktiivisuuden miten oot liikkunut.

huono puoli tässä on että akku kuluu nopeasti.
Kuin usein lataat normi käytössä?
Onko GPS oikeasti huonomman akun arvoinen?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
no oon mä tykänny. hyvin löytyy näitä treenimodeja tähän ja niitä voi vaihtaa tähän sovelluksen avulla.
tää ehdottaa sulle treenejä, voit tehdä rentoutumisharjoitteluja, näyttää unenlaadun, sykkeen unessa sekä hereillä, palautumisen unessa, sun aktiivisuuden miten oot liikkunut.

huono puoli tässä on että akku kuluu nopeasti.
Onko se valmiina oleva ranneketta hyvä?
Oisko unitessa parempi kun se pää työnnetään sinne rannekkeen alle?
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Onko se valmiina oleva ranneketta hyvä?
Oisko unitessa parempi kun se pää työnnetään sinne rannekkeen alle?
se mikä tässä oli valmiina oli semmonen musta kuminen joka ainakin mulle aiheutti ihottumaa ja saatto tulehtuakin. suosittelen ostamaan sellasen kangas rannekkeen. en nyt muista paljon maksaa. ainakin intersportista saa tähän malliin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
se mikä tässä oli valmiina oli semmonen musta kuminen joka ainakin mulle aiheutti ihottumaa ja saatto tulehtuakin. suosittelen ostamaan sellasen kangas rannekkeen. en nyt muista paljon maksaa. ainakin intersportista saa tähän malliin.
Joo mitä katoin niin jotain 24e maksaa kait uudet rannekkeet
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Joo mitä katoin niin jotain 24e maksaa kait uudet rannekkeet
joo täs tuli mukana toinen ranneke varmuudeks ja mul on tää nyt käytössä. sekin kuminen mut ei oo ollenkaa aiheuttanu mitää ihottumaa. ehkä vähän erilainen sitte.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
joo täs tuli mukana toinen ranneke varmuudeks ja mul on tää nyt käytössä. sekin kuminen mut ei oo ollenkaa aiheuttanu mitää ihottumaa. ehkä vähän erilainen sitte.
Tuleeko niissä aina?
Onks se semmonen metalli lukollinen niinku kelloissa aina vai se mikä on unitessa semmonrn täysin muovinen?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Tässä on paremmat kuvat. Ylemmän kuvan pinkki on sama kun sininen alla ja vaikeeta on sama
 

Liitteet

  • Screenshot_20210526-132456_Google.jpg
    Screenshot_20210526-132456_Google.jpg
    112,5 KB · Katsottu: 0
  • Screenshot_20210526-132431_Google.jpg
    Screenshot_20210526-132431_Google.jpg
    115,8 KB · Katsottu: 0

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Onko wörtti ostaa kun yhdestä kaupasta saisi asiakaspalautuksia halvemmalla ja sanotaan että olisi "vähän käytetty" ja sisältää "vain kellon ja laturin"
Ostanko kun on paljon halvempi kumminkin?
 
Ylös Pohja