Mielenterveys Otin töistä mielenterveysvapaata

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Sanokaa mua idiootiksi kun tein näin, mutta viimeksi lukiossa koin tän yhtä tarpeelliseksi kuin nyt.

Oon muutenkin hakemassa uusia töitä kun mun pää ei kestä nykyisessä paikassa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Ihan hyvä päätös. Mäkin oon tehny ton ja kai se sitten oli ihan fiksua sillon.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Ihan hyvä päätös. Mäkin oon tehny ton ja kai se sitten oli ihan fiksua sillon.
D:

eilen näin poiccista ja meinasi kokoajan itku tulla kun se kysyi miksi oon surullinen. oon sanonut sille monesti, että oon vain tosi väsynyt (niinkuin olenkin, henkisesti)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
D:

eilen näin poiccista ja meinasi kokoajan itku tulla kun se kysyi miksi oon surullinen. oon sanonut sille monesti, että oon vain tosi väsynyt (niinkuin olenkin, henkisesti)
Hmm kannattaa ehkä puhua sille?
Itekkin on kyllä tullut monesti kuitattua kaikki et mua vaan väsyttää kaikki ok :'D
Sairaslomalla olo on oikeesti yllättävän rankkaa. En enää paljon siitä muista muuta kuin että, en ollu ennen tajunnu ettei se oo ihan vaa lomaa ja miten väsynyt voi olla vaikkei tee käytännössä mitään järkevää päivällä *köh*

Mut kyllä se kait autto kun jaksoin taas opiskella vähän paremmin.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Hmm kannattaa ehkä puhua sille?
Itekkin on kyllä tullut monesti kuitattua kaikki et mua vaan väsyttää kaikki ok :'D
Sairaslomalla olo on oikeesti yllättävän rankkaa. En enää paljon siitä muista muuta kuin että, en ollu ennen tajunnu ettei se oo ihan vaa lomaa ja miten väsynyt voi olla vaikkei tee käytännössä mitään järkevää päivällä *köh*

Mut kyllä se kait autto kun jaksoin taas opiskella vähän paremmin.
Tiedostan itsekin, että pitäisi. Varsinkin kun se on sanonut mulle, että mun pitää kertoa sille jos joku painaa mieltä D: ehkä pelkään vaan sitä, että se vähättelisi mun tuntemuksia enkä siksi hirveän helposti avaa sille "synkkiä" asioita.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
Tiedostan itsekin, että pitäisi. Varsinkin kun se on sanonut mulle, että mun pitää kertoa sille jos joku painaa mieltä D: ehkä pelkään vaan sitä, että se vähättelisi mun tuntemuksia enkä siksi hirveän helposti avaa sille "synkkiä" asioita.
Kannattaa kuitenkin yrittää, ehkä se osaa huomioida sut sitten paremmin?
Tsemppiä<3
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Ihan hyvä idea jos itsestä tuntuu siltä. Sä itse tiedät kaikkein parhaiten mihin sä kykenet ja mihin et. Lepäile ihan rauhassa ja hoida itsesi kuntoon, vasta sitten mieti töihin paluuta. Ja puhu poikaystävällesi!
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Ihan hyvä idea jos itsestä tuntuu siltä. Sä itse tiedät kaikkein parhaiten mihin sä kykenet ja mihin et. Lepäile ihan rauhassa ja hoida itsesi kuntoon, vasta sitten mieti töihin paluuta. Ja puhu poikaystävällesi!
Tuntuu hyvältä kuulla, etten oo ehkä ihan paska ihminen tämän yhden kerran takia. Kaikki aijemmat saikut on olleet ihan aiheellisia kuitenkin.

Musta vain tuntuu niin pahalta, että juuri poiccis joutui töihin mun takia D: vaikka todellisuudessa tiedän, että tää oli paras mahdollinen ratkaisu oman henkisen olon kannalta tällä hetkellä.
 
Ylös Pohja