Suhteet Ottaako eksät teihin koskaan yhteyttä?

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Tuli viesti eksältä, että haluaisi tietää, mitä mulle kuuluu. Ei olla oltu yhteydessä vuosikausiin ja seurusteltiin ikuisuus sitten. Eksä on nykyään naimisissa ja hänellä on lapsia.

Minusta vähän kummallista laittaa tuosta noin vaan viestiä, vaikkei me riidoissa erottukaan. Ja sekin oli outoa, koska olin just pari päivää aiemmin aatellut hänen kuulumisiaan, mutta en ollut ajatellut ottaa yhteyttä mitenkään. Telepatiaa?
 
Viimeksi muokattu:

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Kyllä. Peruskouluaikainen ihastukseni otti muhun yhteyttä. Lähetti vaan jonkun kuvan. Ei ehkä ihan sama asia, mut aiheeseen liittyvä :D
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Otti, mut alko käydä ärsyttäväks niin estin sen. Kaikkea hyvää sille, mutta se alko pommittaa viesteillä.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
en tiiä lasketaanko tätä, kun mul on lähinnä vaan ex-säätöjä yms D: mut joo, joskus ja se on musta myös kummallista - ja slightly ärsyttävää
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Erostamme on 4 vuotta ja väkivaltainen narsisti eksäni oli jatkuvasti yhteyksissä vielä viime vuoden joulukuuhun asti. Edelleen tunnusti rakkauttaan muhun ja kuinka mä olen hänelle se ainut ja oikea.
Henkilö osaa olla joo mukavakin persoona mutta siinä henkilössä on kyllä silti enemmän pahaa.
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Joo, 10v mul oli säätöö yhen 2 vuotta vanhemman pojan kans. Loppu siihen et ei enää viestitelty ku asuttii eri kaupungeis. Mut sit pari vuot sit (olinkohan jotai 16v) laitto viestii et oli ollu samas paikas lomal ku missä olin nyt. Vastasin jotai tympeenä ja se jäi oikeestaa siihen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,020
Reaktioarvo
2,893
Mulla ei oo eksiä mutta "ex-säätö" löytyy, ei se oo varsinaisesti ottanu muhun yhteyttä muuta kun sattumalta törmättiin ni vaihdeltiin kuulumiset
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Musta on taas varsin outoa että ei koskaan enään puhuisi entiselle kumppanille tai miettisi miten heillä menee, varsinkin jos ero ei ollut mikään riitaisa.
Mä olen mun exän kanssa yhteyksissä viikottain vaikka erostamme on yli 6 vuotta ja itse olen kihloissa. Parisuhteessa kuitenkin jakaa niin paljon toisen kanssa että ei sitä mennyttä historiaa ja sen vaikutusta nykyiseen elämään vaan voi kieltää. Ymmärrän tosin jos suhde on ollut traunaattinen että sen sitten vain haluaa unohtaa.
Mä usein mietin miten erinäisillä ihmisillä, joita olen elämäni varrella tavannut, menee. Toisinaan saatan pistää viestiä ja heille se saattaa tulla täysin puuntakaa.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Musta on taas varsin outoa että ei koskaan enään puhuisi entiselle kumppanille tai miettisi miten heillä menee, varsinkin jos ero ei ollut mikään riitaisa.
Mä olen mun exän kanssa yhteyksissä viikottain vaikka erostamme on yli 6 vuotta ja itse olen kihloissa. Parisuhteessa kuitenkin jakaa niin paljon toisen kanssa että ei sitä mennyttä historiaa ja sen vaikutusta nykyiseen elämään vaan voi kieltää. Ymmärrän tosin jos suhde on ollut traunaattinen että sen sitten vain haluaa unohtaa.
Mä usein mietin miten erinäisillä ihmisillä, joita olen elämäni varrella tavannut, menee. Toisinaan saatan pistää viestiä ja heille se saattaa tulla täysin puuntakaa.
no siis mulla kaksi exsää jotka on snäppi kavereita
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Mä en pidä yhteyttä exiini (paitsi yhteen) eikä he muhun. Toki moikkaisin ja vaihtelisin kuulumiset jos sattumalta törmäisin. En pitäis outona jos joku heistä ottais yhteyttä niinko jostain "oikeesta syystä", mutta jos muuten vaan kyselisi kuulumisia näin vuosien jälkeen, niin kyllä vähän kyseenalaistaisin..
 

aawiss

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
55
Reaktioarvo
25
Ei enää kun on uudessa parisuhteessa, sitä ennen (ja uuden suhteen alussa) oli kyllä vonkaamassa ò.O

Muut oon aikapäiviä sitten pyyhkinyt kiven alle.
 

aawiss

Uusi
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
55
Reaktioarvo
25
Kuule skele vintti kiinni tiedät itekkin miten kävi, henkiläkohtaisesti setittänyt tämän.
 
Ylös Pohja