Outoa käyttää varasijaa tietokoneella

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oho hauskaa kun tietokoneella voi esikatsella keskusteluja laittamalla nuolen vaan otsikon päälle :O
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Se on kivaa kun tietokoneella voi nähä kuinka moni on katsonut jonkun kesun. Kunpa se ominaisuus olis puhelimellakin :/
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Oho toi otsikko näyttää siltä että pitäisin sitä yleisesti outona asiana käyttää varasijaa tietokoneella :D
Ei suinkaan oo musta outoa lol.
Vaan mulla itselläni on outo fiilis kun käytän tietokoneella ku aina oon käyttäny puhelimella.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Aaa miten en tiennyt. DD: Tai no joo ymmärrän hyvin miksen tiennyt koska ei ois tullut mieleenkään käyttää Varasijaa vaakatasossa mut kiitti kun kerroit.
No en määkää sitä yleensä käytä vaakatasossa ku vaa sillo ku tekkee mieli stalkata et kui palijo ihimiset kattoo keskusteluja xD
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mä muuten kokeilin tota vaakatasoon laittamista, mutta ei toiminut mulla. :( Ehkä se ei toimi kaikilla puhelimilla, tai mun puhelimen näyttö on liian pieni yms.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
EN ole tottunut tällaiseen
Millään muulla yleensä käytäkkään, tää on vaa confympaa näin ja sitten satunnaisesti phonella eli puhelimella eli luurilla jotka sattuvat olemaan nykyään älyä.
 
Ylös Pohja