On se puhelimellaki, käännät vaa vaakatasoon ja se näkyy. Ainaki mulla toimii niiSe on kivaa kun tietokoneella voi nähä kuinka moni on katsonut jonkun kesun. Kunpa se ominaisuus olis puhelimellakin :/
MullakiOn se puhelimellaki, käännät vaa vaakatasoon ja se näkyy. Ainaki mulla toimii nii
Itse käytän vähän kummallakin, koneella ja puhelimella, kumpi ikinä sattuu olemaankaan lähempänä :Ditse käytän pelkästään Varasijaa koneella :D olenko jo liian vanha?
Mulla ei oo omaa konetta ja äitin läppärillä en viitti :Ditse käytän pelkästään Varasijaa koneella :D olenko jo liian vanha?
Hahah en mie ainakaan aatellu sitä nuin :DOho toi otsikko näyttää siltä että pitäisin sitä yleisesti outona asiana käyttää varasijaa tietokoneella :D
Ei suinkaan oo musta outoa lol.
Vaan mulla itselläni on outo fiilis kun käytän tietokoneella ku aina oon käyttäny puhelimella.
Aaa miten en tiennyt. DD: Tai no joo ymmärrän hyvin miksen tiennyt koska ei ois tullut mieleenkään käyttää Varasijaa vaakatasossa mut kiitti kun kerroit.On se puhelimellaki, käännät vaa vaakatasoon ja se näkyy. Ainaki mulla toimii nii
No en määkää sitä yleensä käytä vaakatasossa ku vaa sillo ku tekkee mieli stalkata et kui palijo ihimiset kattoo keskusteluja xDAaa miten en tiennyt. DD: Tai no joo ymmärrän hyvin miksen tiennyt koska ei ois tullut mieleenkään käyttää Varasijaa vaakatasossa mut kiitti kun kerroit.
Millään muulla yleensä käytäkkään, tää on vaa confympaa näin ja sitten satunnaisesti phonella eli puhelimella eli luurilla jotka sattuvat olemaan nykyään älyä.EN ole tottunut tällaiseen