Työ Pääsin taas kesätyöhaastatteluun

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Siis olin viime vuon kesätöis mansikanmyyjän, tykkäsin siit hirveesti. Oli oikeesti tosi kivaa. Ja ens viikon perjantaina haastattelu samaan paikkaan ja voin sanoo ettei jännitä yhtään : D Tätä ennen oon ollu vaa 2 haastattelus, mitä enemmän haastattelui käy nii jännitys hävii.
Mietin vaa et pitäis pyytää enemmän palkkaa ku viime vuon oli 9e/h, nyt oon kokenu nii mikä ois sellane hyvä tuntipalkka?
Ja mietin kans et ku haastattelus kysytään et onks mul mitää kysymyksii nii mitä kysyisin ku ei mul oo kysyttävää : D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oi onnea! :) En kyllä tiiä, mitä voisit kysyä. Noi on aina hirveen vaikeita. D:
 

Tvruutujalämminsyli

Asiantuntija
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
330
Reaktioarvo
137
Kysyt lisää palkkaa tietty 😎
En tiiä viittiikö sillee suoraa, tulee jotenki ahne olo tai siis sillee et tulin tänne töihin vaa rahatakii mikä ei oo totta itelle : D siis viime kesä oli nii huippu ku sai tutustuu uusii tyyppeihi töit tehdes : D huomen o se haastattelu nii pitäis kyllä vääntää joku järkevä kysymys : D
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
En tiiä viittiikö sillee suoraa, tulee jotenki ahne olo tai siis sillee et tulin tänne töihin vaa rahatakii mikä ei oo totta itelle : D siis viime kesä oli nii huippu ku sai tutustuu uusii tyyppeihi töit tehdes : D huomen o se haastattelu nii pitäis kyllä vääntää joku järkevä kysymys : D
Totta kai tulee ahne olo. Mutta ei siinä palkankorotuksen pyytämisessä oo mitään hävettävää. Lähes jokainen työntekijä tahtoo saada niin suuren korvausen työstään kuin mahdollista rahana, etuina, sosiaalisena arvona yms.Kyllä työnantajat sen ymmärtää, vaikka eivät siihen aina mielellään suostu. Älä pelkää kysyä asiasta! 😎
 
Ylös Pohja