Vaatteet parhaat treenitrikoot?

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
oon käyny muutaman kuukauden salilla ja miulla on kyllä parit treenihousut, mutta molemmat on kutisevaa, hiostavaa ja liukasta materiaalia D: mietin että varmaan gymsharkin tai icaniwillin ois hyviä niin mukavuuden kun laadunkin puolesta, ja icaniwillillä on nyt näköjään aika hyviä tarjouksia. haluisin kuitenkin eka tietää mistä te ootte löytäny parhaimmat D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
mulla on yhdet niken trikoot ja ne on parhaat ;__; joo, ihan pikkusen välillä kutisee juuri sillon ku laittaa päälle, mut se voi myös johtuu vaan mu ihotyypistä tms. mut anywya, oon ollu niihin todella tyytyväinen D: en osaa sanoo mitään oikee muista merkeistä
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
mulla on yhdet niken trikoot ja ne on parhaat ;__; joo, ihan pikkusen välillä kutisee juuri sillon ku laittaa päälle, mut se voi myös johtuu vaan mu ihotyypistä tms. mut anywya, oon ollu niihin todella tyytyväinen D: en osaa sanoo mitään oikee muista merkeistä
pakko kysyy tarkemmin että mitkä niken trikoot siulla on D: Itellä on nimittäin nike prot ja ne toisetkin on niken, melkein samanlaiset. oon ollu molempiin aika tyytymätön, kyllä näitä pystyy käyttämään mutta kutittaa ja hiostaa D: luulen kyllä että johtuu ihan vaan siitä et oon tuntoaistiyliherkkä
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
pakko kysyy tarkemmin että mitkä niken trikoot siulla on D: Itellä on nimittäin nike prot ja ne toisetkin on niken, melkein samanlaiset. oon ollu molempiin aika tyytymätön, kyllä näitä pystyy käyttämään mutta kutittaa ja hiostaa D: luulen kyllä että johtuu ihan vaan siitä et oon tuntoaistiyliherkkä
en muista et oliko niillä joku ihmeellisempi nimi D: muistaakseni ne oli vaa basic niket. jos se auttaa ni ne on plusmallistost, sähkön siniset ja sit niis on niinku neonvihreellä joku pieni kuvio ja lukee vissii ihan nike? en tiedä siis et onkoha näit viel myynnis ni siks turvauduin kuvailuun D: harmillista et sulle niken trikoot ei oo ollu hyvii ;__;
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Tähän mennessä mulle täydellisimmät on ollu Socin treenihousut, koska ne on aivan täydelliset muotoilultaan, eivät valu vaikka kuinka tekis hyppytreenejä ja kaikilta kohin täydellisen kokoset. +Ne on aivan uskomatton edullisia ja ainakin mulle aivan todella hyvät. :)
 
Ylös Pohja