Pelaan tinderiä #2

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Tällä kertaa vastaan tuli mun lukioaikainen ihastus ja wanhojentanssipari.

Ja siis en ollut tunnistaa kuvista, herranjumala tyyppi on muuttunut.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Ja ei, en oo swaippaamassa vihreälle. Ihastuminen hiipui wanhojen aikana eikä me edes juteltu mitään koskaan.
 

aarre

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
63
Reaktioarvo
48
mä en varmaan kehtais ikinä edes kokeilla. D: olis vaan koko ajan sellainen "mitähän nuo ajattelee kun luulen täältä jotain löytäväni"
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
mä en varmaan kehtais ikinä edes kokeilla. D: olis vaan koko ajan sellainen "mitähän nuo ajattelee kun luulen täältä jotain löytäväni"
Oon enemmän ja vähemmän tinderöinyt kohta neljä vuotta eikä mulla oo ollut kuin yksi lupaava säätö sen aikana. Sekin ajautui karille :-)
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Sain vähän aikaa sitten supertykkäyksen yheltä mun entiseltä yläasteluokkalaiselta, iski pieni hämmennys :D meistä ei harmi kyllä tullut matchia.

Se tympii niin paljon kun tulee match jonkun tosi kivan ja mielenkiintoisen oloisen kanssa, mutta sitten jutunjuurta ei meinaa löytyä millään. En enää ees oikein jaksais keksiä juteltavaa kaikkien kanssa.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Se tympii niin paljon kun tulee match jonkun tosi kivan ja mielenkiintoisen oloisen kanssa, mutta sitten jutunjuurta ei meinaa löytyä millään. En enää ees oikein jaksais keksiä juteltavaa kaikkien kanssa.
Siis tämä!! Itellä monesti käynyt niin, että mulle ei edes vaivauduta vastaamaan kun viestiä laitan. Oon pikkuhiljaa alkanut luovuttaa aloitteiden suhteen.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Siis tämä!! Itellä monesti käynyt niin, että mulle ei edes vaivauduta vastaamaan kun viestiä laitan. Oon pikkuhiljaa alkanut luovuttaa aloitteiden suhteen.
No jep. Itse oon aina välillä yrittänyt laittaa sen ekan viestin ajatuksen kanssa ja keksiä jotain persoonallista, mut nykyään en oikein enää jaksa laittaa muuta kuin sen perus moimitenmenee.

Mulle tapahtui viime viikolla sellanen, että tuli match, moikkasin sitä ja laitoin puhelimen pois ehkä 10 minaksi. Sit kun katoin puhelinta taas, ko. tyyppi oli ilmotusten perusteella laittanu mulle kolme viestiä. Avasin tinderin ja koko keskustelu oli hävinny, eli ilmeisesti tyyppi oli vastannu mun viestiin ja poistanu matchin ton 10 min sisällä. Harmi vaan, etten tosiaan ehtiny ees näkemään, mitä se oli mulle laittanu. D: Ja on tosiaan totakin ollu, ettei vastata viesteihin ollenkaan. Tosin ehkä mun ei pitäis kritisoida, kun itse oon ghostannut useitakin, kun en ole vaan enää jaksanut keksiä puheenaiheita.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,781
Reaktioarvo
2,897
Hah voi ei mitä fläsäreitä tulee joistain mun vanhoista tinder matcheistä. Niistä ei koskaan tullut mitään juttelua kummempaa, en siis koskaan tavannut edes yhtäkään tyyppiä sieltä. Mutta sanotaanko näin että hyvä vaan. Harvoin edes oikeasti kehittyi mitään tunteita yhtään ketään niistä kohtaan, niiku edes mitään sen tasoista et ois voinu kuvitellakaan et siit tulis mitää. Muutamasta kyllä saatoin lowkey tykätä mut se kiinnostus kyllä hiipuu aina niin nopeasti kun on sit oikeasti samaan aikaan sellasia ihastuksia joihin on vahvat tunteet. Ei siinä jää paljon tilaa joilleki tinder matcheille. Mun tinderöinnit on varmaan tinderöity nyt ainakin toistaseks, Ei sitä koskaan tiedä mutta tuntuu vaan et se ei ehkä oo ihan ... Noh, sopiva paikka mulle. On se jo nähty että ei sieltä mitään löydy.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
No jep. Itse oon aina välillä yrittänyt laittaa sen ekan viestin ajatuksen kanssa ja keksiä jotain persoonallista, mut nykyään en oikein enää jaksa laittaa muuta kuin sen perus moimitenmenee.

Mulle tapahtui viime viikolla sellanen, että tuli match, moikkasin sitä ja laitoin puhelimen pois ehkä 10 minaksi. Sit kun katoin puhelinta taas, ko. tyyppi oli ilmotusten perusteella laittanu mulle kolme viestiä. Avasin tinderin ja koko keskustelu oli hävinny, eli ilmeisesti tyyppi oli vastannu mun viestiin ja poistanu matchin ton 10 min sisällä. Harmi vaan, etten tosiaan ehtiny ees näkemään, mitä se oli mulle laittanu. D: Ja on tosiaan totakin ollu, ettei vastata viesteihin ollenkaan. Tosin ehkä mun ei pitäis kritisoida, kun itse oon ghostannut useitakin, kun en ole vaan enää jaksanut keksiä puheenaiheita.
Tuo on jo next level, että vastataan ja heti poistetaan matcheista D: itse oon jättänyt parille tyypille vastaamatta. Toisen kanssa oli välimatkaa Suomi -> Amerikka ja toinen oli ehkä vähän liian ärsyttävä.
 
Ylös Pohja