Pelit Pelaatteko lautapelejä?

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Ja mitkä ovat suosikkilautapelejänne?

Itse kokoonnun tietyn kaveriporukan kanssa välillä lautapelien ääreen. Suosikkipelejäni ovat Carccassonne, Skip.bo, Enigma, Blokus, Kimble ja Jungle speed.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Tykkään tosi paljon lautapeleistä, mutta liian harvoin löytyy sopivaa porukkaa pelaamaan. Kaksin poikaystävän kanssa käy vähän tylsäksi, useimmat pelit toimii paremmin jos on enemmän pelaajia.

Siskon poikaystävä onneksi on kunnon lautapelinörtti ja niiden kanssa pelaillaan välillä. Sieltä löytyykin sit paljon kaikkia kokeiltavaksi!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,480
Aina kun pystyn. Nyt olen kaverin kanssa pelannut Frontiers: Star Realmsia, sitten suosikkejani on Menolippu, Catan, Carcassone, Bonanza, Alias, A-Ö, Modern Art..
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,385
Pelaan, mutta ongelma on aina siinä, ettei ole tarpeeksi pelaajia, kun kahdestaan paha pelailla mitään. Suosikkini ovat scrabble, monopoli ja muutkin sellaiset pelit, jotka kestää aika pitkään ja joissa on eri vaiheita ja tapahtumia.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Aina välillä, juu. Hyviä lautapelejä mun mielestä on mm. Afrikan tähti, Carcassonne, Scrabble ja Alias.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Joskus. Porukka, jossa pelata tuntuu aina puuttuvan.
Mun lemppareita on Pekingin Mysteerit ja Monopoli. Afrikan tähti on myös ikuinen klassikko :D
Sit tietty yks vampyyri labyrintti (tai joku tuommonen, kertokaa jos muistatte nimen koska nyt ei muista D:) on tosiaan hyvä jos on vähintään neljä pelaajaa. Harvinaisempaa nykyään...
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Joskus. Porukka, jossa pelata tuntuu aina puuttuvan.
Mun lemppareita on Pekingin Mysteerit ja Monopoli. Afrikan tähti on myös ikuinen klassikko :D
Sit tietty yks vampyyri labyrintti (tai joku tuommonen, kertokaa jos muistatte nimen koska nyt ei muista D:) on tosiaan hyvä jos on vähintään neljä pelaajaa. Harvinaisempaa nykyään...
Onko tuo "vampyyrilabyrintti" eri peli kuin "Muuttuva labyrintti"? Siinä taisi olla myös vampyyreja esittäviä kuvia, mutta vampyyrit itse eivät olleet varsinaisesti pääroolissa.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Joskus. Porukka, jossa pelata tuntuu aina puuttuvan.
Mun lemppareita on Pekingin Mysteerit ja Monopoli. Afrikan tähti on myös ikuinen klassikko :D
Sit tietty yks vampyyri labyrintti (tai joku tuommonen, kertokaa jos muistatte nimen koska nyt ei muista D:) on tosiaan hyvä jos on vähintään neljä pelaajaa. Harvinaisempaa nykyään...
Ai vitsi, Pekingin Mysteeri oli ihan mun lempipelejä lapsena! Olin jo ihan unohtanut sen.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Onko tuo "vampyyrilabyrintti" eri peli kuin "Muuttuva labyrintti"? Siinä taisi olla myös vampyyreja esittäviä kuvia, mutta vampyyrit itse eivät olleet varsinaisesti pääroolissa.
Juu taisi olla jokin ihan muu D:
En mene varmaksi lupailemaan :D:
Siitä on liian kauan kun viimeksi on tullut pelailtua D:
 
Ylös Pohja