Opiskelu Pitäis lukea kemian kokeeseen

Opiskelu ja itseopiskelu

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
En vaan millään jaksais, mut pakko kohta alottaa, kun se koe on jo huomenna. Sen jälkeen saankin alottaa enkun kokeeseen lukemisen. D: En tykkää kokeista yhtään, stressaannun ja ahdistun niistä aina ihan hirveesti. Pelkään aina et ne menee huonosti ja mä helposti tuppaan tavottelemaan täydellisyyttä, varsinkin koulussa. No mutta onks teillä aina kauhee stressi kokeista tai onks teille tulossa lähiaikoina kokeita?
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Itekkin stressaan kokeista tosi paljon. Ja ei meillä oo kokeita lähiaikoina (paitsi joskus kuun lopussa yh:n ja enkun koe) mutta viikonpäästä pitää palauttaa äikän päättötyö (siihen pitää kirjottaa ties kuinka monta sivua erilaisia tekstejä) enkä oo vielä alottanu sitä että juuuh.. ja maanantaina pitää palauttaa yks yh:n kirjotus juttu ja aattelin et tekisin sen nyt valmiiks mutta en millään jaksais.

Tsemppiä kemian lukemiseen!
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Itekkin stressaan kokeista tosi paljon. Ja ei meillä oo kokeita lähiaikoina (paitsi joskus kuun lopussa yh:n ja enkun koe) mutta viikonpäästä pitää palauttaa äikän päättötyö (siihen pitää kirjottaa ties kuinka monta sivua erilaisia tekstejä) enkä oo vielä alottanu sitä että juuuh.. ja maanantaina pitää palauttaa yks yh:n kirjotus juttu ja aattelin et tekisin sen nyt valmiiks mutta en millään jaksais.

Tsemppiä kemian lukemiseen!
Kiitos tsempeistä! :D Ja tsemppiä sullekin kaikkien noiden koulujuttujen kanssa. <3
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Itekin stressaan kovasti kokeista. Mulla ei ole lähiaikoina tulossa kokeita, mutta jos niitä tulee, niin mulle tulee paineet. D: Pelkään, että luen väärin tai vääriä asioita ja kuumottelen mielessäni, kuinka koe tulee menemään. Tsemppiä kokeisiin! D:
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Itekin stressaan kovasti kokeista. Mulla ei ole lähiaikoina tulossa kokeita, mutta jos niitä tulee, niin mulle tulee paineet. D: Pelkään, että luen väärin tai vääriä asioita ja kuumottelen mielessäni, kuinka koe tulee menemään. Tsemppiä kokeisiin! D:
Sama täällä ja kiitos! D:
 
Ylös Pohja