Musiikki Pliis älkää sanoko et oon ainua joka soittaa ja laulaa joululauluja jo nyt

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Tai sanokaa ees et kuuntelette niitä :'D

Itehän alotin jo lokakuussa... Joku kertokaa etten ole ihan yksinäni xD
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Meillä pienet lukkee jo niitä edellisvuosien lehtiä :D
Lelulehtien lukeminen on ihanaa. Vaikka en mä niistä mitään tuu saamaan, ostamaan tai edes toivomaan (luultavasti), on kiva vähän katsoa mitä nykyajan lelut on ja siinä saa sen pienen hetken palata lapsuuteen ja siihen innostukseen jostain baby bornin vaatteista. Vaikka se on mainos mä silti ootan sitä ja haluun lukea ne jokavuosi:D

Se on varmaan ainoa postissa tuleva asia joka tulee harmittamaan kun siirtyvät vain sähköisiksi.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Lelulehtien lukeminen on ihanaa. Vaikka en mä niistä mitään tuu saamaan, ostamaan tai edes toivomaan (luultavasti), on kiva vähän katsoa mitä nykyajan lelut on ja siinä saa sen pienen hetken palata lapsuuteen ja siihen innostukseen jostain baby bornin vaatteista. Vaikka se on mainos mä silti ootan sitä ja haluun lukea ne jokavuosi:D

Se on varmaan ainoa postissa tuleva asia joka tulee harmittamaan kun siirtyvät vain sähköisiksi.
Mitäää siirtyykö ne sähkösiksi? D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,973
Reaktioarvo
8,474
Mitäää siirtyykö ne sähkösiksi? D:
Tuskin ikinä mainosposti muuttuu sähköiseksi, harva aukaisee mainoskirjeitä sähköpostista ja adblockit pitävät huolen ettei mainoksia ruuduilla näy. Sen sijaan, jos postilaatikossa on mainoslehtinen niin se tulee yleensä silmäiltyä läpi varsinkin silloin, jos on joku kampanjaviikko menossa.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Keskellä kesääkin soi, mutta ihan sen takia että usein monissa albumeissa on yksittäisiä joululauluja seassa. :D
 
Ylös Pohja