qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
Mä en kestä enää tätä. En mä osaa ees selittää mut mä en vaan kestä enää
auttakss missä?Mä en kestä enää tätä. En mä osaa ees selittää mut mä en vaan kestä enää
Mä en vaan haluu elää.auttakss missä?
En tiiä. En tiiä mitä teenEthän tee mitään itelles?D:
Toi tunne on ihan hirvee ja siinä tilanteessa tuntuu siltä kun pois pääsyä ei olis. Mutta kyllä se ihan varmasti vielä helpottaa, vaikka just nyt ei tuntuis siltä<3
Älä tee mitäänEn tiiä. En tiiä mitä teen
Mua pelottaa vaan että sekoon yhtäkkiä mut juu en kai mä. Yritin juoda vähän alkoholii jos se auttais mut sitä nyt oli muutenkin niin vähän niin ei sekään auttanut. Oon ihan jumissa. En mä pysty. Koko elämä tuntuu ihan epätodelliselta enkä tiiä mitä mun kuuluu tehä (ocd?) Niiku en todellakaan ymmärrä mitä tääl kuuluu tehä. En oo koskaan ymmärtänyt.Älä tee mitään
Riittää että oot olemassa nyt. Sun ei tarvii tehä muuta. Toivottavasti en nyt pahenna sun oloa, näillä viesteillä.D:Vittu mä oon oikeesti täysin invalidi yksilö. En pysty vittu mihinkään. Mikå vittu mua vaivaa. Tää paska ei ikinä lopu ku yritän koko ajan ajatella et miten mun KUULUU tehä jotain
No, ei tää auta mitään mutta kiitti kuitenkin.Riittää että oot olemassa nyt. Sun ei tarvii tehä muuta. Toivottavasti en nyt pahenna sun oloa, näillä viesteillä.D:
KiitosJa voimia<3 jos siitä on mitään hyötyä
Mitä musiikkia kuuntelet?Mitä vittua yritin kuunnella musaa mut mikään ei auta. Mul on nälkä mut en haluu syödä. Haluun nukkua mut en pysty. On niin paha olo. En saa mitään asioita selväks enää.
Ah en muista mitä sillon kuuntelin, öh, varmaan bts:ää ja chisuu ainaki. Yritin kato kuunnella sellasii biisei mitkä auttais mun oloon (kuten epiphany) mut ei se hirveesti jeesannu. Ku mul on tapana joskus kuunnella tommosia self love biisejä tai vastaavia jos must tuntuu siltä et oon huono mut nyt ei auttanu, plus nää ongelmat on paljon syvempiä ku pelkästään se että ois huono itsetunto. Pakko-oireisiin ei auta nimittäin mikään tollanen edes. Oon vieläkin silleen etten tiedä et mitä mun kuuluu tehdä, ilmeisesti yks mun pakko-oire on just sellai et yritän epätoivoisesti vaan ettii jotain vastausta siihen et mikä täs maailmas on kaikista tärkeintä ja mitä mun pitäs tehdä, sit samalla mulla on random pakko-oireita jotka on sellasii erilaisii, tai et niit on niin paljon ja ku mul on pienestä pitäen ollu tää sama asia nii mä en pysty vaan olla silleen että älä välitä niistä pakko-oireista. Ku ne on tavallaan mulle totuus. Tai ei sinänsä mut. Siis periaatteessa pystyisin olla vaan sillee ettei tarvi tehdä mitään, koska ku näkee ettei tästä tuu yhtään mitään ni tulee sellane olo että ok ei sitten, ollaan sitten vaan, mut se ei poista sitä että mulle tulee tämmösiä invalidikohtauksia etten pysty suurinpiirtein edes puhumaan koska se tuntuu väärältä. Siis viime yönä kun yritin selittää mutsille niin koko ajan mietin et saanko puhua, saanko tehdä näin tai noin. Ja siihen ei siis auta mikään että sanotaan "kyl sä saat" vaan mun pakko-oireet on niin syväl et tähän ei todennäköisesti auta muu ku ittensä tappaminen. Sori tää viesti on nyt vähä random mut aattelin et mun on selitettävä tätä asiaa itelleni auki myös.Mitä musiikkia kuuntelet?
Johtuisko kenties tästä aivan älyttömän voimakkaasta tunteesta hobii + timppaa kohtaan. I wonder.Hauskaa
En muuten sittenkään tykkää m:stä. Enkä jiistä. Enkä toisesta jiistä. Enkä kolmannesta jiistä.