Poiccis soitti

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Se kerto puhelun aikana muunmuassa sen monta tuntia on siihen kun me nähdään taas :3
 
Liittynyt
26.6.2023
Viestejä
75
Reaktioarvo
40
Minun poikaystävä laittoi minulle tosi söpön ja romanttisen viestin, että kun tulen viikonloppuna hänen luo yöksi, ottaa minut tiukkaan syliin, halaa ja suutelee minua paljon, aaww<3 onnea on että on noin ihana poikaystävä minulla :)
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Minun poikaystävä laittoi minulle tosi söpön ja romanttisen viestin, että kun tulen viikonloppuna hänen luo yöksi, ottaa minut tiukkaan syliin, halaa ja suutelee minua paljon, aaww<3 onnea on että on noin ihana poikaystävä minulla :)
Sen verran siirappiset setit jatkuvasti että voisi luulla trolliksi, onnea teille
 
Liittynyt
26.6.2023
Viestejä
75
Reaktioarvo
40
Sen verran siirappiset setit jatkuvasti että voisi luulla trolliksi, onnea teille
Miksi oletat että olisin trolli. Ei se tee minusta trollia vaikka söpöä kirjoitan.Oletko kade kun joillain muilla menee hyvin. Olen vaan onnekas että olen löytänyt elämääni kumppanin joka välittää ja rakastaa minua ja ihanaa se on tännekin kirjoittaa kun on täällä muutkin hehkuttanut. Anna toisten olla onnellinen.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Miksi oletat että olisin trolli. Oletko kade kun joillain muilla menee hyvin. Olen vaan onnekas että olen löytänyt elämääni kumppanin joka välittää ja rakastaa minua ja ihanaa se on tännekin kirjoittaa kun on täällä muutkin hehkuttanut. Anna toisten olla onnellinen.
En itseasiassa sanonut suoraan yhtään mitään, käytin vain vertauskuvia. Mut kiva saada kateuskorttia.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Kyllä, tämä keskustelu siirrettiin osiosta "Demi" tähän nykyiseen osioon.
 
Ylös Pohja