Poistettukäyttäjänimi1405
Rotista haaveileva kelarotta
- Reaktioarvo
- 523
skeletorin lapsiarmeija
- noitarovio, 22, henkiseltä iältään 12
- noitarovio, 22, henkiseltä iältään 12
Mutta olen henkiseltä iältäni 12 eli lapsi??Huutista.
Jos olisi lapsiarmeija, niin ne eivät käyttäisi -geareja.
Ei kiinnosta.Ilmiannan valheellisesta tiedosta, jotkut pässinperän asukkaat voivat ottaa todesta tälläiset..
Lähde.Ilmiannan valheellisesta tiedosta, jotkut pässinperän asukkaat voivat ottaa todesta tälläiset..
Mietipä itse.Lähde.
Sanoinko että mietin?Mietipä itse.
mieti.Mikä ihmeen idea siinä ees on, että jos oot samaa mieltä jostain Skeletorin kanssa niin ootkin yhtä-äkkiä osa jotain lapsiarmeijaa? :D
Eräiden silmissä olen itse Saatana, koska ovat luoneet tälläisen kuvan minusta niin tietystihän kaikki samanmieliset ovat aivopestyjä (näinkin on väitetty) tai jopa alttejani!Mikä ihmeen idea siinä ees on, että jos oot samaa mieltä jostain Skeletorin kanssa niin ootkin yhtä-äkkiä osa jotain lapsiarmeijaa? :D
Joo, mutta rottatytöt haisee viemärille.Sanoinko että mietin?
tää XDD jos kritisoi asiallisesti jonkun käytöstä niin totta kai sillon on heti kritisoidun henkilön mielestä "huonon" ihmisen perseennuolijaMikä ihmeen idea siinä ees on, että jos oot samaa mieltä jostain Skeletorin kanssa niin ootkin yhtä-äkkiä osa jotain lapsiarmeijaa? :D
Lähde.Joo, mutta rottatytöt haisee viemärille.
Sun kurssin pojat.Lähde.
Jo on!Lapsiarmeijat kasvavat skelepesäkkeissä.
Seli seli.Sun kurssin pojat.
Eli kusit housuun.Seli seli.
Hauskinta tässä on se et, en oo koskaan väittänyt kusseeni housuun.Eli kusit housuun.
Ei vaan hävisit, väittelyn kun et pysty, todistamaan.Hauskinta tässä on se et, en oo koskaan väittänyt kusseeni housuun.
Lähde.Ei vaan hävisit, väittelyn kun et pysty, todistamaan.
Reddit.Lähde.
Sulla ei oo todistus aineistoa.Reddit.
Oon lukenu, ne.Sulla ei oo todistus aineistoa.
Väitinkö ettet oo?Oon lukenu, ne.
Mieti.Väitinkö ettet oo?
Ihanko tosi.Mieti.
En oo vastuussa sun lukemattomuudesta. Oot toivoton.Ihanko tosi.
Sanoo henkilö joka kirjoittaa gearit eikä setit.En oo vastuussa sun lukemattomuudesta. Oot toivoton.
Et tajuu. Pitäiskö sun mennä vaikka tuhlaa aikaas muualle?Sanoo henkilö joka kirjoittaa gearit eikä setit.