Koreahullu
Kokenut
- Reaktioarvo
- 104
Puhun niille hulluja ja esitän kiinnostunutta. Oma ennätys on saada soitto kolmena perättäisenä päivänä samoilt tyypeil
ihan fiksua. vähän aika sitten mies otti tutustumistarjouksen Aku ankkaa niiltä ostarilla pyöriviltä myyjiltä, ja se sano et sen tilauksen voi peruuttaa kunhan tekee sen ajoissa. noh, se peruutti sen saman päivän aikana mutta sähköpostiin tuli 350e lasku ja sanomalta sanoivat että se oli kestotilaus jota ei voinut perua. parin valitun sanan jälkeen peruivat. ainakin opin ETTEI ENÄÄ IKINÄ PYSÄHDY KUN NE YRITTÄÄ NYKIÄ HIHASTA JA MYYDÄ JOTAIN XDItse suljen puhelimen heti. En halua vahingossakaan sanoa mitään sellaista, mistä voisi muokata tilaukseen tms myöntymistä ilmaisevia lauseita.
Oho! Aika katalaa, jos saman päivän aikana peruttu tilaus ja silti kävi noin! :o Hyvä että peruminen silti onnistui.ihan fiksua. vähän aika sitten mies otti tutustumistarjouksen Aku ankkaa niiltä ostarilla pyöriviltä myyjiltä, ja se sano et sen tilauksen voi peruuttaa kunhan tekee sen ajoissa. noh, se peruutti sen saman päivän aikana mutta sähköpostiin tuli 350e lasku ja sanomalta sanoivat että se oli kestotilaus jota ei voinut perua. parin valitun sanan jälkeen peruivat. ainakin opin ETTEI ENÄÄ IKINÄ PYSÄHDY KUN NE YRITTÄÄ NYKIÄ HIHASTA JA MYYDÄ JOTAIN XD
joo, en oo ihan varma oliko se just sama päivä mutta sen ajan puitteissa kun myyjät sano että voi perua. myivät siis puolen vuoden tilauksen mutta sanoivat että ennen ensimmäistä lehteä sen voi perua (joku tutustumistarjous oli). ja kun peruttiin, niin sanomalta sanoivat ettei kestotilausta voi perua??? niitä Aku ankkoja olisi pitänyt tulla meille jo kolme ennen ku saatiin kumottua ne laskut, mutta yksikään lehti ei ollu eksyny meille.Oho! Aika katalaa, jos saman päivän aikana peruttu tilaus ja silti kävi noin! :o Hyvä että peruminen silti onnistui.
Oon kerran langennut klikkaamaan "Tullin" linkkiä. Odotin silloin yhtä pakettia, jonka saapuminen oli myöhästynyt todella paljon ja olin semisti turhautunut.Mä en ole saanut ehkä mitään soittoja, mutta useampi Postin nimissä oleva viesti on tullut tyyliin "pakettianne säilytetään maksua vastaan". Onneksi en ole avannut niitä.
Tuleeko siitä jotain maksuja jos niitä linkkejä availee? En tiedä että kellekään tutuille olisi käynyt niin.Oon kerran langennut klikkaamaan "Tullin" linkkiä. Odotin silloin yhtä pakettia, jonka saapuminen oli myöhästynyt todella paljon ja olin semisti turhautunut.
En tiedä miten huijaus toimii. Veikkaan heidän yrittävän kalastaa luottokorttitietoja.Tuleeko siitä jotain maksuja jos niitä linkkejä availee? En tiedä että kellekään tutuille olisi käynyt niin.
Tätä itsekin epäilen.En tiedä miten huijaus toimii. Veikkaan heidän yrittävän kalastaa luottokorttitietoja.