Saa nähä saanko hygieniapassin:D

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Se joko mennee nii et pääsen rimaa hipoen läpi tai sit mennee se yks tai kaks liikaa väärin lol

No jaa katotaan, ne tulokset tullee tänä iltana et vielä saa jännittää vähä aikaa

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Kuka sitä ei saa? Ehkä helpoin noista passeista (ainoa järkevä myös).

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Kuka sitä ei saa? Ehkä helpoin noista passeista (ainoa järkevä myös).
No siis joo mut ku mun tuurilla mää vastasin kummiski väärin xD En nimittäin harjotellu siihen :'D Maalaisjärjellähän noi pittäis osata päätellä mut ei mulla aina sitäkään löydy

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Okei lol nyt nolottaa ku hätäilin, tulokset tuli ja sain 39/40 😭😭 Ja mää ku luulin etten pääse läpi

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
931
Suoraan sanottuna pidän vähän tyhminä ihmisiä jotka ei pääse sitä läpi koska se on silkkaa maalaisjärkeä koko homma.

On kyllä uskomatonta että mä oon ite päässyt läpi kun ottaa huomioon sen että syön ihan mitä sattuu mukaanluettuna raaka lihapullataikina ja viikon vanhat maitotuotteet.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Suoraan sanottuna pidän vähän tyhminä ihmisiä jotka ei pääse sitä läpi koska se on silkkaa maalaisjärkeä koko homma.

On kyllä uskomatonta että mä oon ite päässyt läpi kun ottaa huomioon sen että syön ihan mitä sattuu mukaanluettuna raaka lihapullataikina ja viikon vanhat maitotuotteet.
Taitaa paska lentää!

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563

No lol ihan vappaasti kyllä oisit saanukki pittää jos en ois läpi päässy xD

Ja älä huoli kyl määki syön välillä ihan mitä sattuu:D

Ylös Pohja