Mulla on tänä perjantaina inssi

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Hui että

Mulla on kaks viimestä ajotuntia menny tosi hyvin, tänään aamulla ja sit ens torstaina on kans ajotunnit vielä ja sit perjantaina aamulla on just ennen inssiä kans.
Saa nähä mitä tästä tullee
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Onnea! Mä pääsin vasta neljännellä kerralla läpi mut oonki ihan pöljä muutenkin :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Onnea! Mä pääsin vasta neljännellä kerralla läpi mut oonki ihan pöljä muutenkin :D
Kiitoksia :') Saa nähä miten itellä mennee, tottakai pyrin pääsee nyt ekalla läpi ku ei huvittais maksella taas isoja summia uudelleen yrityksestä + kun maksajia on mun vanhemmat nii etenkää iskä ei tykkää kauhiasti jos ei mee hyvin xD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Vois kyllä joskus opetella muokkaamaan Wikipediaa... Mun yläasteen fyken ope kerto et ne oli yliopistossa muokanneet jonku kemiaan liittyvän Wikipedia-artikkelin sillai et se oli ihan täyttä kukkua vaa ja se oli se sama artikkeli pysyny siellä pari vuotta ennen ku joku oli muokannu sen todenmukaseksi:D

Tuli vaan näin mieleen xD
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Vois kyllä joskus opetella muokkaamaan Wikipediaa... Mun yläasteen fyken ope kerto et ne oli yliopistossa muokanneet jonku kemiaan liittyvän Wikipedia-artikkelin sillai et se oli ihan täyttä kukkua vaa ja se oli se sama artikkeli pysyny siellä pari vuotta ennen ku joku oli muokannu sen todenmukaseksi:D

Tuli vaan näin mieleen xD
Itse kirjoittelen yhä ja luon artikkeleita, sen ansiosta olen suomen kieleen sanankin. Elämäni suurin saavutus, kun se sanottiin seuraavan aamun uutislähetyksissä ja Helsingin Sanomissa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Aika siistiä oikeasti, tuntuu hankalalta uskoo vaikka eihän susta koskaan tiedä xD Minkä sanan keksit
"Plutoidi", se tarkoittaa jäistä pikkuplaneettaa, joka kiertää pääosin Neptunuksen kiertoradan tuolla puolen Kuiperin vyöhykkeellä. Seurasin Kv. Tähtitieteellisen Unionin kokousta silmät ja korvat auki koko yön, kunnes tuli päätös ettei Pluto enää ole planeetta niin kuten kuka tahansa itseään kunnioittava sanaseppo, menin Wikipediaan tekemään asiasta artikkelin.
Aamu-uutisissa tosiaan Yleisradio että MTV3 puhuivat Plutosta plutoidina, kuten myös Helsingin Sanomat ja myöhemmin muut mediat.

Tosin kun kerroin tuosta nuoriso-ohjaajan työssäni, kun teinit keskustelivat "suurimmasta saavutuksesta tähän asti" ja monella se oli joku piirikisan voitto, mopon nopeusennätys jne. ja kysyivät minulta, niin olivat "ei tuollaista lasketa, ihan pöljä juttu". Sattui.

Skeletor REX.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
"Plutoidi", se tarkoittaa jäistä pikkuplaneettaa, joka kiertää pääosin Neptunuksen kiertoradan tuolla puolen Kuiperin vyöhykkeellä. Seurasin Kv. Tähtitieteellisen Unionin kokousta silmät ja korvat auki koko yön, kunnes tuli päätös ettei Pluto enää ole planeetta niin kuten kuka tahansa itseään kunnioittava sanaseppo, menin Wikipediaan tekemään asiasta artikkelin.
Aamu-uutisissa tosiaan Yleisradio että MTV3 puhuivat Plutosta plutoidina, kuten myös Helsingin Sanomat ja myöhemmin muut mediat.

Tosin kun kerroin tuosta nuoriso-ohjaajan työssäni, kun teinit keskustelivat "suurimmasta saavutuksesta tähän asti" ja monella se oli joku piirikisan voitto, mopon nopeusennätys jne. ja kysyivät minulta, niin olivat "ei tuollaista lasketa, ihan pöljä juttu". Sattui.

Skeletor REX.
Whaaat aika hienoa:D
Jos oisin tuolloin ollut elossa (tai ainakin vanhempi kuin muutaman kuukauden xD) oisin kyllä ite pitäny asiaa isona saavutuksena :P
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
tsemppiä paljon! se on todella stressaava tilanne, muistan kyllä, mutta hyvin se menee eikä ole mitään hävettävää vaikka ekalla kerralla ei menisi läpi! itse vasta toisella kerralla sain sen läpi.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
tsemppiä paljon! se on todella stressaava tilanne, muistan kyllä, mutta hyvin se menee eikä ole mitään hävettävää vaikka ekalla kerralla ei menisi läpi! itse vasta toisella kerralla sain sen läpi.
Kiitos! No, eihän siinä ookkaan mutta en vaan jaksais alakaa makselee hirveitä summia uusinnasta ja sit mahollisesti lisäajotunneistaki ku jouduin jo nyt ottaa ennen ajokoetta kaks lisätuntia :') Että tavoitteena ois päästä ekalla läpi ja kun mulla on vielä sillai sopiva ajankohtaki päivästä et pittäis olla aika helppo ajaa
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Kiitoksia :') Saa nähä miten itellä mennee, tottakai pyrin pääsee nyt ekalla läpi ku ei huvittais maksella taas isoja summia uudelleen yrityksestä + kun maksajia on mun vanhemmat nii etenkää iskä ei tykkää kauhiasti jos ei mee hyvin xD
Mäki sain "jo" kolmannella kerralla maksaa ihan ite kaiken :D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
tsemppiä paljon! se on todella stressaava tilanne, muistan kyllä, mutta hyvin se menee eikä ole mitään hävettävää vaikka ekalla kerralla ei menisi läpi! itse vasta toisella kerralla sain sen läpi.
Sama täällä, toisella kerralla läpi (sekin taisi olla juuri ja juuri läpi :D) Olihan se ensimmäisellä kerralla pettymys kun ei mennyt läpi, mutta seuraavalla kerralla sitten tietää jo, mitä suurinpiirtein on luvassa.

Onnea matkaan!
 
Ylös Pohja