Aihe vapaa Saako Pikku Kakkosen pelejä enää mistään?

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Ois kiva ihan huvin vuoks kokeilla pelaa Pikku Kakkosen pelejä, kun aina pienempänä pelasin niitä tosi paljon. Enää ei vaan kai saa niitä mistään, kun nettisivut poistettu. Ainoostaan johonkin ladattaviin sovelluksiin aina ohjataan, mut ne on jotain uusia pelejä. Miks kaikki vanha poistetaaaan? :(
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Joo itekkin oon miettiny samaa. Vähän aikaa sitten pikkusisko latas mun puhelimelle jonkun sellasen pikku kakkosen sovelluksen missä oli esim hertan maailma mut ei se kyl tuntunu yhtää samalta ja meni vähä se sama jännitys ku ennen pienenä ku pelas ni pois ja se peli muuttu vaa tylsäks ja lyhyeks
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Joo itekkin oon miettiny samaa. Vähän aikaa sitten pikkusisko latas mun puhelimelle jonkun sellasen pikku kakkosen sovelluksen missä oli esim hertan maailma mut ei se kyl tuntunu yhtää samalta ja meni vähä se sama jännitys ku ennen pienenä ku pelas ni pois ja se peli muuttu vaa tylsäks ja lyhyeks
niinpä!! siel jossai Pikku Kakkosen sovelluksessa, minkä saa sovelluskaupast, on tutuista ainoostaa Hertan Maailma. Siinä on vaa se joku "ruskaretki " ja "mustikkaretki" yms, eikä ollu yhtää sama ku ennen. Kaikki ne kivat pelit, kuten Maltti ja Valtti, ja sit se joku kolikoiden keräämispeli on kokonaa kadonnu ja siel on vaa jotain uusia. Jossain luki et Pikku Kakkonen ois tulos nyt keväällä uudestaan jonnekki mut saa nähä onks siel enää niit vanhoi pelei :/
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
niinpä!! siel jossai Pikku Kakkosen sovelluksessa, minkä saa sovelluskaupast, on tutuista ainoostaa Hertan Maailma. Siinä on vaa se joku "ruskaretki " ja "mustikkaretki" yms, eikä ollu yhtää sama ku ennen. Kaikki ne kivat pelit, kuten Maltti ja Valtti, ja sit se joku kolikoiden keräämispeli on kokonaa kadonnu ja siel on vaa jotain uusia. Jossain luki et Pikku Kakkonen ois tulos nyt keväällä uudestaan jonnekki mut saa nähä onks siel enää niit vanhoi pelei :/
Oih, voi kun Maltti ja Valtti tulisi takaisin! Oli ehdottomasti yksi parhaista!! :/
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,454
Reaktioarvo
2,341
Olen miettinyt samaa Buu Klubbenin peleistä. Niitä tuli pelattua hämmentävän paljon. Eihän niistä ohjeistuksista mitään tajuttu, pelattiin vain.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
meni vaan hermot kun sanottiin niin usein " ajat väärällä kaistalla" ," hetkinen", " kuuule, stop-merkin kohdalla pitää pysähtyä" , vaikka siis aina pysähdyin :DD!!! joo tein varmaan aina sen diplomin! :)
Joo hei, aina oli kauheet valitukset!! :D
Kerran kun en millään meinannut lopettaa pelaamista, niin peli sanoi "Hei, lopeta!!" :::D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
noi pikku kakkosen pelit on aivan loistavia! oon mietiskelly itekki joskus, että onko niitä missään enää ;___; maltti ja valtti ja hertan maailma oli mun ihan ykköslemppareita D: varsinkin ton "ajat väärällä kaistalla" ja hertan "ou nou!" muistan hyvin elävästi 🤣
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Joo hei, aina oli kauheet valitukset!! :D
Kerran kun en millään meinannut lopettaa pelaamista, niin peli sanoi "Hei, lopeta!!" :::D
😂😂😂äää en oo kuullukkaa tommosesta!!mutta joo! osas valittaa kyllä kaikesta :D eikös Maltti ollu se, kuka siinä aina puhui? en kestä sitäkään ku välillä bensa vaan loppui kesken :D niin hyviä muistoja, mut oishan se kiva vielä pelata tota vaikka ees kerran :)
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
noi pikku kakkosen pelit on aivan loistavia! oon mietiskelly itekki joskus, että onko niitä missään enää ;___; maltti ja valtti ja hertan maailma oli mun ihan ykköslemppareita D: varsinkin ton "ajat väärällä kaistalla" ja hertan "ou nou!" muistan hyvin elävästi 🤣
😂😂😂 ihana kuulla, että muutkin muistaa noi pelit ja on pelannu niitä :) samat lempparit mullakin! en kestä noi huudahdukset naurattaa vieläkin😂 Hertta sanoi mulle aina " ei tätä ", kun valitsin vääriä juttuja kai😂
 
Ylös Pohja