Aihe vapaa Sanokaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Miks psykoosit aina jotenkin nivoutuu yhteen? Aina.

Nämäkin neljä sankaria liittyy kaikki toisiinsa tavalla tai toisella. En tykkää. Saan paniikkikohtauksen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
ANTEEKS TUKEHDUN XDDDDDDDDD SELAAN MUN VANHOJA KUVIA jostain 2017 ja mä XDDDDDDDD

MÄ-

ei vittu löysin keskustelun (screenshotti siis) yhen tyypin kaa jossaa sanoin sille jtn et "mäki pidän susta mut kaverina" XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD JA JOTENKI mun mielestä toi tiivistää koko mun elämän tähän xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDE kiljun
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
ANTEEKS TUKEHDUN XDDDDDDDDD SELAAN MUN VANHOJA KUVIA jostain 2017 ja mä XDDDDDDDD

MÄ-

ei vittu löysin keskustelun (screenshotti siis) yhen tyypin kaa jossaa sanoin sille jtn et "mäki pidän susta mut kaverina" XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD JA JOTENKI mun mielestä toi tiivistää koko mun elämän tähän xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDE kiljun
NO VITTU SAMA XD ei jumalauta miten paskaa elämä on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Olin jotenki unohtanu ton,,,,, blokannu mielestäni,,,,,

"Mäki pidän susta mut kaverina" XDDDDDDDDDDDDEEEEDDEKEKEKRKRKRKMFNGNGKGKFKFKRJRBFNFLFLFLFKFKLFLF that's it i'm ded
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
NO TIETYSTI XDDD rakkauden ammattilaiset liikenteessä :D huutikset myös mulle joka ei älyä jos joku pitää musta ja jään vaan mollottamaan ilmeellä o_o? Niitä :D
Huuto-oksennusta en minäkään sitä kai älyä tai en tiiä älyänkö mut ainakin torjuttu on ihmisiä muutama kpl vuosien varrella
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Huuto-oksennusta en minäkään sitä kai älyä tai en tiiä älyänkö mut ainakin torjuttu on ihmisiä muutama kpl vuosien varrella
Minä en halua älytä koska niille selviäis että miten vitun sairas mää oon :D suljen ne pois ja jatkan päätöntä ihastumista julkkiksiin. Niin on parasta. Hyi vittu D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
HUUTOKUOLEN torjun ihmisiä vasemmalta ja oikeelta (ehkä vähän liioteltua mut silti) ja sit itken jonku jontun perään vielki monen vuoden jälkeen XDDDDDDDDDDD ja costin XDDDDDDDD ja pepen tietty XDDDDDDDDD juu noh ei lisättävää
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Eiiii vittu ajattelen aleksia taas D: mitä vittuaaaa kuolen haistakaa paska koko suomi. Muutan venäjälle pakoon ei vittu vosipa repiä silmät irti olenpas mä pakko-mielteinen siihen yhä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Eiiii vittu ajattelen aleksia taas D: mitä vittuaaaa kuolen haistakaa paska koko suomi. Muutan venäjälle pakoon ei vittu vosipa repiä silmät irti olenpas mä pakko-mielteinen siihen yhä :D
Samaistuttavaa voi vittu 💀💀💀💀💀💀
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Samaistuttavaa voi vittu 💀💀💀💀💀💀
Miten ihmeessääääää??? Demistä kaikki muistaa mut siitä näin päästään julkisuuteen.... vittuu kaikki varmaan muistaa mut yhä siitä :D ei siinä toki mitään, mutta miten vittu näin on käynyt?? Olispa vaikka joku merkkiteko mutta ei vaan joku obsessio ylen toimittajaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Miten ihmeessääääää??? Demistä kaikki muistaa mut siitä näin päästään julkisuuteen.... vittuu kaikki varmaan muistaa mut yhä siitä :D ei siinä toki mitään, mutta miten vittu näin on käynyt?? Olispa vaikka joku merkkiteko mutta ei vaan joku obsessio ylen toimittajaan
Mistähän kaikki muistaa mut,,,,,,,,,,,,, RÄÄÄÄÄÄ vittu varmaan costi ja nykyään ehkä timppa ja hessu asdffjkfkfklflfldl huutokuolen en kyl tiiä muistaaks kukaan mua mut uskon että jotkut muistaa kyl ehk mun costi-höpinät. Ainakin joku jopa kommentoi joskus mun kesuun että ai costello vai kun puhuin jostain muusta tyypist ei vittu vois ampua itseään päähän ????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Lähden pois täältä XDDDD olen viiva!

(Miks käytin tota,, voi vitu vanaja)

Oikeasti juoksen pois XDDDDDD heihei
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Mistähän kaikki muistaa mut,,,,,,,,,,,,, RÄÄÄÄÄÄ vittu varmaan costi ja nykyään ehkä timppa ja hessu asdffjkfkfklflfldl huutokuolen en kyl tiiä muistaaks kukaan mua mut uskon että jotkut muistaa kyl ehk mun costi-höpinät. Ainakin joku jopa kommentoi joskus mun kesuun että ai costello vai kun puhuin jostain muusta tyypist ei vittu vois ampua itseään päähän ????
Mä tuun mukaan. Vittu helpompaa kuolla. Mutta sitte ne olis silleen ”ai siis se kuka oli pakkomielteinen siihen aleksiin?” :D ei helvetti. Kun mä liityin niin heti aloin niitä tekemään niin ne on ollu osa mua heti alusta. Aika hiton outoa. Mitenkäs tästä nyt pois pääsisi? Säälin kaikkia varaaneja kun sekoilen päivät pitkät ties mitä XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Mä tuun mukaan. Vittu helpompaa kuolla. Mutta sitte ne olis silleen ”ai siis se kuka oli pakkomielteinen siihen aleksiin?” :D ei helvetti. Kun mä liityin niin heti aloin niitä tekemään niin ne on ollu osa mua heti alusta. Aika hiton outoa. Mitenkäs tästä nyt pois pääsisi? Säälin kaikkia varaaneja kun sekoilen päivät pitkät ties mitä XD
Mh sama, kaikki varmaa o sillee voi vittu noi kaks spämmääjää XDDD mut ihasama ei kine enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
En voi uskoa että rakastan costia vieläkin. Voi ny vittu. Muutama vuosi vierähtänyt. Kesään 2016 vie muistoni 😭 vaikka oikeestaan rakastuin costiin vasta syksyllä 2016 mutta sillon kesällä satuin näkeen telkkarist jonku popedan keikan (ehk 80-luvult) niin tavallaan se oli vaan lähtölaskentaa sille mitä syksyl tulis tapahtuun. Vaikka en sillon varsinaisesti siihen vielä ihastunukaa ku syksyl vast. Vaikka timppa onkin timppa niin on päivänselvää että Costi on ollu ihan älyttömän iso juttu mun elämäs, jo pitkään. Ettäääääää,,,,,,, tietysti sekin on yks elämäni suurimmista rakkauksista, mutta niitä onkin aika paljon.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
En voi uskoa että rakastan costia vieläkin. Voi ny vittu. Muutama vuosi vierähtänyt. Kesään 2016 vie muistoni 😭 vaikka oikeestaan rakastuin costiin vasta syksyllä 2016 mutta sillon kesällä satuin näkeen telkkarist jonku popedan keikan (ehk 80-luvult) niin tavallaan se oli vaan lähtölaskentaa sille mitä syksyl tulis tapahtuun. Vaikka en sillon varsinaisesti siihen vielä ihastunukaa ku syksyl vast. Vaikka timppa onkin timppa niin on päivänselvää että Costi on ollu ihan älyttömän iso juttu mun elämäs, jo pitkään. Ettäääääää,,,,,,, tietysti sekin on yks elämäni suurimmista rakkauksista, mutta niitä onkin aika paljon.
Ei juna oikeesti mitkä fläsärit voi vittu mua säälittää se 18v(?) Minä joka sillon 2016 sekos niin täysin ceestä ja itki niin vitusti ja aaaa 2017 oli vielä paljon pahempi koska sillon oikeesti alko olee itsetuhoset fiilikset ku olin iha sekasin. Siitä tyyliin pari vuotta (2019 siis) niin taisin vasta silloin puhua costille ekan kerran, ja tähän mennessä ainoan kerran xDDD ei vittu miten säälittävää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Ei oikeastaan enää hajuakaan XD mulla taitaa olla enemmän se nuorempi väki mielenkiinnon kohteina, tosin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta
Aivan, tämä siis pieni ero meissä XDDDDD sulla on vanhat poikkeuksina ja mulla ehkä ennemminkin nuoret poikkeuksina xd rääh
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Aivan, tämä siis pieni ero meissä XDDDDD sulla on vanhat poikkeuksina ja mulla ehkä ennemminkin nuoret poikkeuksina xd rääh
Hyvä ettei ihan identtisiä olla olis kummallakin jo bännit taskussa muuten XDD EI VITTU SELAAN YLISTÄ JA ALOIN RAKASTAMAAN ITSEÄNI KUN NÄIN TAAS YHEN MUIJAN MUOKATUT KUVAT JA NYT OIREILEN TAAS SIITÄKIN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,755
Reaktioarvo
2,897
Hyvä ettei ihan identtisiä olla olis kummallakin jo bännit taskussa muuten XDD EI VITTU SELAAN YLISTÄ JA ALOIN RAKASTAMAAN ITSEÄNI KUN NÄIN TAAS YHEN MUIJAN MUOKATUT KUVAT JA NYT OIREILEN TAAS SIITÄKIN
Nojoo :D siis mitä teit :D en tajuu D:
 
Ylös Pohja