Se ois sitte kesälomille :D

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
9,7 keskiarvo todistuksessa :D
Tai no lukuaineet oli 9,8 mutta siis xdd

A on näin btw aika huvittava:
A: "Hei laskiko joku montako noita aineita oli"
Minä: "Niitä on ööööö 13"
A: "Eli jaetaan kolmellatoista..."
Laskin: 8,92...
Minä: "Eli 8,9"
A: "EI RUTTO ei ihan ollu ysi pittää vähä huijata iskää ku jos ois ollu ysi nii oisin saanu kakskymppiä"
Minä: 😂

Sain muuten stipendin (eli 30€) siitä ku mulla oli meijän luokan paras keskiarvo :D
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Onnea! Itellä ka oli 8,66 (pyöristyy 8,7 hähää) joka oli paaljon parempi kuin yhteishakujen aikana talvella (sillon ka oli 8,23) Sain vielä kuviksesta stipendin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
onnittelut itellä oli 8,86 eli pyöristettynä 8,9 ja sain myös 100e stipendin kielistä, yleensä täälläpäin stipendit ovat olleet 50e joten olin aika hämmästynyt kun tuli niin paljon :D:
Kiitos :D
Wou siistiä, täällä kait on justiinsa korkeintaan 50€ ja tavallisin on tyyliin kakskymppiä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Wow! Ittellä oli keskiarvo 8,375 eli eiks se oo sitten 8,4. Sain kans 40€ stipendin kuviksesta. Meni omasta mielestä ihan hyvin tää vuos, oli ainakin vähän parempi keskiarvo, kun viime vuonna :Dd
Wou hienoa! Onnitteluni :)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,593
Reaktioarvo
6,499
Mulla lukuaineet 9.6 stipendi pamahti jostai ihan ympäripyöreestä tyylii kiva kaveri hyvä asenne koulunkäyntiin tms.
Haha joo ne stipendit on välillä ihan oudoista jutuista :D Toki meillä yläasteella ei jaeta ku ysillä Lion's Club-stipendit ja sit eri aineista
Ala-asteella on sit niitä muita :D Itekki sain vitosella ja kutosella tyyliin kirjojen lukemisesta ja muista xdd

Mutta anyways onnea paljon sinullekin! :3
 
Ylös Pohja