Se on kamala tunne kun tajuaa roikkuneensa monta tuntia internetissä

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kiertelemässä keskustelupalstoilla, etsinyt vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin erityisesti keskustelupalstoilla sekä tehnyt iltalehden ”kuka suomen presidentti olet”-testin ja muuta. Jotenkin hirveä olo kun voisin tehdä jotain muutakin.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Kiertelemässä keskustelupalstoilla, etsinyt vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin erityisesti keskustelupalstoilla sekä tehnyt iltalehden ”kuka suomen presidentti olet”-testin ja muuta. Jotenkin hirveä olo kun voisin tehdä jotain muutakin.
Jep. Joskus pidän pienen tauon tehtävistä ja se venyykin usean tunnin mittaiseks.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
sitä vaan miettii että taas tuhlasin päivän elämästä ja olen askeleen lähempänä helvettiä ja ruoskii itseään miksei sitä tehnyt mitään hyödyllistä...
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Joo, sama täällä. Nimittäin vähän väliä tulee tommosta tehtyä. 🥶
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Eeen mä nyt tiedä. Tavallaan mutta eipä tässä paljon muutakaa mahollisuuksia oo. Tosin olin kyllä äsken ulkona lakasemassa lumia mut muuten oon pitkälti vaan puhelimella kun vaikee tehdä mitään näiden ongelmien kanssa. Toki taukoja on pakko olla mul, koska ei kestä ihan koko ajan kattoo ruutuu.

Vois muuten tehdä ton pressatestin :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Eeen mä nyt tiedä. Tavallaan mutta eipä tässä paljon muutakaa mahollisuuksia oo. Tosin olin kyllä äsken ulkona lakasemassa lumia mut muuten oon pitkälti vaan puhelimella kun vaikee tehdä mitään näiden ongelmien kanssa. Toki taukoja on pakko olla mul, koska ei kestä ihan koko ajan kattoo ruutuu.

Vois muuten tehdä ton pressatestin :D
En tiedä oliko tuo se sama testi nyt mutta sain Pehr evind Svinhufvudin :D

"Pehr Evind Svinhufvud
Olet itse Ukko-Pekka! Et siedä mitään ääriliikkeiden hillumista."

Huutista :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Eeen mä nyt tiedä. Tavallaan mutta eipä tässä paljon muutakaa mahollisuuksia oo. Tosin olin kyllä äsken ulkona lakasemassa lumia mut muuten oon pitkälti vaan puhelimella kun vaikee tehdä mitään näiden ongelmien kanssa. Toki taukoja on pakko olla mul, koska ei kestä ihan koko ajan kattoo ruutuu.

Vois muuten tehdä ton pressatestin :D
Kerrohan sit mikä pressa oot
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En tiedä oliko tuo se sama testi nyt mutta sain Pehr evind Svinhufvudin :D

"Pehr Evind Svinhufvud
Olet itse Ukko-Pekka! Et siedä mitään ääriliikkeiden hillumista."

Huutista :D
Eiku oho sori voit unohtaa aiemman viestin ku en huomannu tätä
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Mä ite sain Kekkosen. :D

URHO KEKKONEN

Urho Kaleva Kekkonen (3.9.1900–31.8.1986) oli Suomen kahdeksas tasavallan presidentti (1956–1982). Maamme pitkäaikaisimpana presidenttinä historiaan jäänyt UKK ei arkaillut käyttää valtaa varsinkaan idänsuhteiden ahkerassa hoidossa.

Tiesitkö? Kekkosella oli Neuvostoliiton johdon lahjoittama venäjänvinttikoira Ludmila ja pienimünsterinseisoja Isabella, jonka lihavuutta hän häpesi julkisesti.
 
Ylös Pohja