Myrskyvaroitus
Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
- Reaktioarvo
- 6,562
Keksin jopa runonki :DD
Mitä tarkoitat tällä? D:Kertoo myös lasten määrä!
No onhan noi mun tylsät rakkausrunot jo kuultu et en tiiä kehtaanko xdOho :D Meinaatko laittaa sen tänne?
Eikö teillä opeteta siellä Pohjanmaalla oikeita tieteitä?Mitä tarkoitat tällä? D:
Laita vaan, mä ainakin haluisin lukee sen.No onhan noi mun tylsät rakkausrunot jo kuultu et en tiiä kehtaanko xd
Mitä nämä "oikeat tieteet" ovat?Eikö teillä opeteta siellä Pohjanmaalla oikeita tieteitä?
Haha laitanhan minä sen tässä jossakin välissä xdLaita vaan, mä ainakin haluisin lukee sen.
Ihmisen psykologia on kyllä aika jännä juttu :DD Luovuus tulee esille sillon ku sitä ei periaatteessa tarvitsisiKuulostaa tutulta, olen itsekin myöhään illalla/yöllä luovimmillani :Dd tulee aina kunnon motivaatiopuusti!
Haluatko asiallisen vai vitsi-version?Mitä nämä "oikeat tieteet" ovat?
Kerro kummatkinHaluatko asiallisen vai vitsi-version?
Kaikilla nisäkkäillä aivot menevät lepotilaan, jolloin alitajunta voi tuoda päällimmäiseen tajuntaan kaikkea, mitä ei oikeasti keksisi!Kerro kummatkin
Ahaa..Kaikilla nisäkkäillä aivot menevät lepotilaan, jolloin alitajunta voi tuoda päällimmäiseen tajuntaan kaikkea, mitä ei oikeasti keksisi!
SITTEN SIELLÄ NUSSITAAN IHAN RAJUSTI, AI ETTÄ, siis Pohjanmaalla.
Kumpaan?Ahaa..
JompikumpiKumpaan?
Tekisi mieli kiusata, mutta jätän väliin. Huomenna on taas työpäivä ja pääsen kiusoittelemaan muita.Jompikumpi
Ensimmäinen kuulostaa järkevämmältä :DD
Itelläkin on huomenna työpäiväTekisi mieli kiusata, mutta jätän väliin. Huomenna on taas työpäivä ja pääsen kiusoittelemaan muita.
Mulle käy joskus noin mut enimmäkseen vaa just illalla ennen ku meen nukkuu tai yöllä ku yritän saaha unta tai juttelen jollekki xDMä en pysty luovuuteen yöllä. Olen parhaimmillani aikaisin aamulla jos jaksan nousta sängystä!
Ne ei tykkään yhtään siitä, jos virtsaat niiden housuihin ja ne on ??? ja niitä sitten kutsutaan pissahousuiksi!Itelläkin on huomenna työpäivä
Olen nimittäin TETissä alakoulun puolella
Pääsen kiusaamaan vitosluokkalaisia
En minä pissaa housuihinNe ei tykkään yhtään siitä, jos virtsaat niiden housuihin ja ne on ??? ja niitä sitten kutsutaan pissahousuiksi!
Äitisi kertoi ihan muuta!En minä pissaa housuihin
Et sinä minun äitiäni tunne..Äitisi kertoi ihan muuta!
Soitti juuri äsken puhelimella..Et sinä minun äitiäni tunne..
Se luki kylläkin äsken kirjaa...Soitti juuri äsken puhelimella..
Agenttipuhelin..Se luki kylläkin äsken kirjaa...