Seurustelu Se tunne kun kumppani sanoo ettei ole koskaan rakastanut sua

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ai sinä oot varastanut hänen vuosiaan? ai mies itse on tässä täysin passiivinen toimija ja sinä ne vuodet käytit? hetkonen, siis ihanko oikeasti hän vierittää tän sun syyksi? anteeksi ranskani, mutta voi vittujen kevät ja kyrpien takatalvi... millä tavalla hän tämän sanoi, sanoiko että "musta tuntuu siltä, että" vai sanoiko noin suoraan? ei kumpikaan ole sinänsä parempi, mutta tunteistaan puhuminen on eri juttu sitten taas kuin tollainen syyttely. tästä taitaa ikävä kyllä näkyä, että ei vissiin puhunut tunteistaan...

yhdestä asiasta hän on kyllä oikeassa. hän ei rakasta sinua - koska kukaan ei sanois noin rakastamalleen ihmiselle. hänessä on vika, ei sinussa. tämä ei ole sinun syysi. lienee sanomattakin selvää, että tällaisen ihmisen kanssa ei kannata olla ja sanon tämän siksi, mikäli vielä pyörtää puheensa jostain syystä - koska sitäkin käy. hän on valehdellut sulle koko tämän ajan ja pitänyt kulissia yllä. ja se kaikki ois vielä sinun vikasi... voi saatana.

ja kaiken lisäksi: hän otti nämä asiat ensin puheeksi eli aika lailla laittoi erokortin pöytään. hänen kuuluu pakata tavaransa ja häipyä vittuun, ei sinun. en tiedä, kuinka kallis vuokra/laina tms. kodissanne on, mutta jos joku sieltä muuttaa pysyvästi pois ensin ni se on hän.

olenpa tänään kärkäs, mutta i said what i said. D:
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
ai sinä oot varastanut hänen vuosiaan? ai mies itse on tässä täysin passiivinen toimija ja sinä ne vuodet käytit? hetkonen, siis ihanko oikeasti hän vierittää tän sun syyksi? anteeksi ranskani, mutta voi vittujen kevät ja kyrpien takatalvi... millä tavalla hän tämän sanoi, sanoiko että "musta tuntuu siltä, että" vai sanoiko noin suoraan? ei kumpikaan ole sinänsä parempi, mutta tunteistaan puhuminen on eri juttu sitten taas kuin tollainen syyttely. tästä taitaa ikävä kyllä näkyä, että ei vissiin puhunut tunteistaan...

yhdestä asiasta hän on kyllä oikeassa. hän ei rakasta sinua - koska kukaan ei sanois noin rakastamalleen ihmiselle. hänessä on vika, ei sinussa. tämä ei ole sinun syysi. lienee sanomattakin selvää, että tällaisen ihmisen kanssa ei kannata olla ja sanon tämän siksi, mikäli vielä pyörtää puheensa jostain syystä - koska sitäkin käy. hän on valehdellut sulle koko tämän ajan ja pitänyt kulissia yllä. ja se kaikki ois vielä sinun vikasi... voi saatana.

ja kaiken lisäksi: hän otti nämä asiat ensin puheeksi eli aika lailla laittoi erokortin pöytään. hänen kuuluu pakata tavaransa ja häipyä vittuun, ei sinun. en tiedä, kuinka kallis vuokra/laina tms. kodissanne on, mutta jos joku sieltä muuttaa pysyvästi pois ensin ni se on hän.

olenpa tänään kärkäs, mutta i said what i said. D:
Sanoi siis suoraan "oot varastanut vuosia mun elämästä ja estänyt mua menemästä miten haluan".

Meidän koti on sen verran kallis että mulla ei ole varaa maksaa tätä yksin, hänellä taas on, mutta ei mulla nyt ykskaks ole muutakaan paikkaa mihin mennä. :D

Ihmettelinkin naistenpäivänä että miten sain niin hienon lahjan kun yleensä en oo saanut mitään. Tais sitten olla jotain huonon omatunnon lievittämistä jos on tän tiennyt olevan tulossa.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Mitä halvattua toihan on ihan luuseri toi jätkä

Eihän se sun vika oo et se kusipää ei ite oo sillon monta vuotta sitte suoraan sanonu et ei oo kiinnostunu ja on jääny sun luo
No jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin kyllä se tyyliin meidän toisella tapaamisella sanoi yhden kerran ettei hän halua rakastua enää ikinä. Varmaan olis sit pitänyt siitä tajuta mut tyhmä minä

Hän oli nyt muutaman päivän todella oudon ja etäisen oloinen. Kyselin että onko jotain huolia ja sanoi että väsyttää varmaan edelleen koronan jäljiltä. Muuten en kyllä arvannut tätä millään, viimeks alkuviikosta suunniteltiin yhteistä kesää.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Sanoi siis suoraan "oot varastanut vuosia mun elämästä ja estänyt mua menemästä miten haluan".

Meidän koti on sen verran kallis että mulla ei ole varaa maksaa tätä yksin, hänellä taas on, mutta ei mulla nyt ykskaks ole muutakaan paikkaa mihin mennä. :D

Ihmettelinkin naistenpäivänä että miten sain niin hienon lahjan kun yleensä en oo saanut mitään. Tais sitten olla jotain huonon omatunnon lievittämistä jos on tän tiennyt olevan tulossa.
joo-o, ensinnäkin: noituudellako niitä vuosia varastit sitten vai miten? ja jos näin on, ni mäkin haluan oppia sen. D: mut aika mielenkiintoinen sanavalinta tuo "varastaa"...

aivan, siinä tapauksessa sanon, että ku miehellä kerran on varaa ni hän muuttaa hotelliin tai lähtee vaan pois sieltä siksi aikaa, että löydät itselles uuden paikan. D: ihan vaan siksi, kun hän nyt selvästi ei enää halua katsella sinua niin menköön itse pois tai maksakoon sulle jonkin paikan, että pääset pois. kyllä, käytin sanaa "päästä".

oli se luultavasti. toivottavasti oli kiva lahja, josta voi nauttia yksin D: hmph.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
taisin menettää viimesetki uskonrippeet tosirakkauteen ja ihmisten aitouteen, ku luin tän.
tuntuu täysin utopistiselta, että hän on pitäny monta vuotta kulissia yllä, ja nyt sit syyttää sua että oot muka vieny häneltä jotain D: tuo ei todellakaan oo yhtään millään tasolla siun syy, ettei hän oo kertonu rehellisesti tunteistaan jo vuosia sitten.
ei tuolla tavalla kohdella ketään, varsinkaan ihmistä jota rakastaa. tuo on täydellistä hyväkskäyttöä, eikä kenenkään pitäs kokee mitään tollasta.
miulla menee tosi pahasti tunteisiin kaikki kusipäät etenkin nyt, kun itellä just tuore kokemus sellasesta henkilöstä, joka kyllä sotki miun maailman ja oli toksinen energiasyöppö.
tää siun kumppani saa kyllä ettii itellensä uuden oleskelupaikan siks aikaa että löydät uuden oman kodin, koska ei oo siun tehtävä lähtee nykysestä kodistas.
oon todella pahoillani, että siulle kävi näin D: hurjasti voimia täältä💗
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,995
Reaktioarvo
8,482
Kyllähän vastaavaa on tullut, mitenkään väheksymättä omaa menetystäsi. Tuollainen käytös keneltä tahansa saa minut hyvin, hyvin vihaiseksi. Ja opin vihaamaan vasta muutama vuosi sitten uudestaan.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Tuskin kuitenkaan on kyseessä manipuloinnin mestari jolla on harvinaisen kestävät kulissit, todennäkösesti siinä tilanteessa ku alkaa ahdistaa ja tunteet muuttuu on vaan helpointa kieltää että mitään tunteita on koskaan ollutkaan. Harva kykenee tuommoseen näyttelijäsuoritukseen.

Perseestä silti, lusikat jakoon ja kumppani pellolle.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
No jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin kyllä se tyyliin meidän toisella tapaamisella sanoi yhden kerran ettei hän halua rakastua enää ikinä. Varmaan olis sit pitänyt siitä tajuta mut tyhmä minä

Hän oli nyt muutaman päivän todella oudon ja etäisen oloinen. Kyselin että onko jotain huolia ja sanoi että väsyttää varmaan edelleen koronan jäljiltä. Muuten en kyllä arvannut tätä millään, viimeks alkuviikosta suunniteltiin yhteistä kesää.
Ei herranen aika
Elä missään nimessä kummiskaan syyllistä ittees tuosta, tuo kaikki on sen oma vika
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Joka päivä ihmettelen yhä enemmän ja enemmän muiden ihmisten käytöstä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Joka päivä ihmettelen yhä enemmän ja enemmän muiden ihmisten käytöstä..
Vaikka siis, kyllä minäkin olin hetken aikaa ihmisen kanssa (en tosin virallisessa suhteessa mutta vähän niinkuin säädin tai tapailin häntä) johon tarkemmin ajateltuna ei kyllä ollut oikeastaan mitään romanttista vetoa mulla. Mutta se oli hyvin lyhyt juttu, ei mikään vuoden mittanen edes. Ehkä joku kuukaus jos sitäkään. Välillä kyllä silti mietin että miksi edes niinkin kauan "olin hänen kanssaan".
 

Mikael88

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
201
Reaktioarvo
247
Ihan yllättäen tänä aamuna kertoi, että tuntee olevansa loukussa mun kanssa, olen varastanut hänen elämästään usean vuoden, ei ole koskaan tuntenut minkäänlaista rakkautta mua kohtaan ja haluaa mut ulos meidän yhteisestä kodista.

Tuntuu pahalta
Kyll toi sattuisi aika paljon. :cry::rolleyes:
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Mun mielestä se on kyllä niin päin että tää mies on varastanu SULTA vuosia ku ei oo voinu avata suutaan ja sanoa tota aikasemmin.. sen sijaan et uhriutuu et sä oisit muka varastanu siltä vuosia ku ite on ollu niin munaton et ei oo vaan ite voinu avata suutaan.. :) Ihan ku sä oisit pakottanu sen olemaan suhteessa sun kaa.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
No jo on kakkamainen tyyppi. ☹ Miten tollanen on voinut olla vuosia suhteessa sellasen kanssa, jota ei rakasta?
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Kiitos tosiaan kaikille kommenteista. En oo vastaillut koska on mennyt niin paljon kapasiteettia ihan vaan tän tilanteen käsittelyyn ja oon yrittänyt pitää itseni kans aika kiireisenä ettei tarvii niin ajatellakaan. Ollaan nyt edelleen samassa asunnossa, mut yritetään vältellä toisiamme ja itekin oon käynyt kotona lähinnä nukkumassa. Asuntohaku on menossa mut eipä oo vielä napannut.
 
Ylös Pohja