Aihe vapaa Se tunne kun rakkaus ei näköjään katoa 8 vuodessa yhtään mihinkään

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Hehe mitäs siihen sanotte vittu

😑😑😑😑😑

Ei vaan vittu oikeesti, en voi uskoa tätä mutta uskottava se on. Edelleen i fucking feel my heart sinking when i see that bitch 😭 lakkaa jo tuhoomasta mua

Helvetti siis mä olin 15v sillon. Nyt oon 24. Great.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Yeah for sure

Mitäköhän sille kuuluu enpä oo stalkannu instaa tai mitään nytten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Tää:

"Have you ever been in love? Horrible isn’t it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it opens up your heart and it means someone can get inside you and mess you up. You build up all these defenses. You build up a whole armor, for years, so nothing can hurt you, then one stupid person, no different from any other stupid person, wanders into your stupid life… You give them a piece of you. They didn’t ask for it. They did something dumb one day, like kiss you or smile at you, and then your life isn’t your own anymore. Love takes hostages. It gets inside you. It eats you out and leaves you crying in the darkness, so simple a phrase like ‘maybe we should be just friends’ or ‘how very perceptive’ turns into a glass splinter working its way into your heart. It hurts. Not just in the imagination. Not just in the mind. It’s a soul-hurt, a body-hurt, a real gets-inside-you-and-rips-you-apart pain. Nothing should be able to do that. Especially not love. I hate love."


En voi sanoa enää muuta. Tuossa on jo kaikki mitä tarvii ikinä sanoa. Ja mä en tuu koskaan, koskaan enää olemaan okei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Huutista ihmiset jotka suhtautuu rakkauteen silleen "älä ny yhen pojan takii oo surullinen" niin i wonder if they ever even felt it lmao. Ei se oo mitään vitun läppää. Jos sä rakastut johonkin ihmiseen niin se ihminen pystyy aiheuttaa sulle ihan mitä tahansa. Se pystyy ajaa sut itsemurhan partaalle. Se on ihan h e l v e t i n vakavaa eikä mitään "lol turhaa itkee jonku pojan takii" lmao wtf en oo varmaan ikinä elämässäni tuntenu mitään kamalampaa kuin rakastuminen. When i tell u..... Jopa mun trauma oli miellyttävämpi kokemus kuin rakastuminen koskaan. Jopa sen kanssa on helpompi diilaa ?????? Se trauma ei oo ikinä ajanu mua itsemurhan partaalle mutta rakkaus on. Et repikää vittu siitä. Huudan jos kuulen vittu jonkun suhtautuvan kevyesti tähän asiaan tai niiku et jos joku viel vähättelee sitä mulle niin ei saatana. Se ei todellakaan oo mikään kevyt asia. Ja se on absolute helvettiä.

Niin paljon että aina välillä yritän googlailla että miten helvetissä saan pakotettua itseni aromanttiseksi. Tiedän että sitä tuskin voi edes tehdä mutta oon niiiin desperate. En kestä tätä enää. En halua rakastua enää koskaan kehenkään uuteen, ei enää. Mut eipä se auta koska vanhat ei mee koskaan pois joten. That hurt is forever though. En enää ikinä voi hyvin. En enää ikinä. Eihän se vaan ole mahdollista kun en voi unohtaa. Tuntuu että en ehtinyt nauttia elämästä kovinkaan kauan kunnes rakastuin ensimmäistä kertaa ja siitä asti kaikki on jotenki kummasti ollu ihan täyttä paskaa. Ei nyt täysin, mutta en mä pääse yli. Oon vaa sellanen ihminen joka ei pääse yli ja se siitä. Sit sen asian kanssa eletään: että mä tuun olee aina onneton ja siinä se. Se pitää sit vaan hyväksyy. Et elämä ei vaan tuu tarjoomaan mulle enää sitä vapautta, mikä mulla ehkä oli viel silloin ennen kun olin rakastunut kehenkään kertaakaan.

Mä usein, jotenki automaattisesti, ajattelen Karin mun ensimmäisenä rakkautena. Kai se sit onkin se. Vaikka ennen sitä oli kyllä, mut jotenki tuntuu että siitä se kärsimys alkoi kunnolla. Et tietyllä tapaa se oli lähtölaukaus kaikelle sille kivulle mitä oon saanu kokea, ja jolle ei näy loppua

Ja must tuntuu et mä en tuu olee edes karista koskaan yli. Mä en ajattele sitä aina, mutta aina välillä. En ajattele ja sitten taas ajattelen jne. Ja se on se kierre jossa tuun olemaan loppuelämäni, ihan kuten kaikkien niidenkin suhteen, jotka tuli sen jälkeen. Kari oli vasta se alku. Sen jälkeen on niin, niin, pitkä polku täynnä tuskaa ja kipua, loputonta sellasta, ja jokainen joka on tullu sen jälkeen on ihan samanlaisia kun sekin, ne on mun mielessä ja sitten taas ei, sitten taas on ja sitten taas ei. Ja sekin on kierre jossa tuun olemaan loppuelämäni. Ihan yhtä lailla. Ja jokaisen suhteen oon samassa kierteessä. Jokaisen. Kehen oon ikinä rakastunut.

Ja mä en oikeasti kestä enää yhtään uutta rakkautta. En enää yhtään. Oon tullu siihen kohtaan että en enää kestä. Teen mitä vaan ettei mun tarvii enää kestää yhtään uutta ihmistä. Oon saanu tarpeekseni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Ja siis tää on accurately mun kokemus:
Elämä on oikeastaan vain matka jonka aikana keräät veitseniskuja sydämees lisää ja lisää ja lisää, Etkä IKINÄ parane niistä. Ne haavat ei lakkaa sattumasta. Jossain kohtaa tulee se piste että et enää kestä. Sun sydän on jo täynnä haavoja, eikä ne arpeudu. Tai sitten ne arpeutuu mutta alkaa taas vuotaa uudestaan jossain vaiheessa. Lopulta tuntuu että oot siin pisteessä et oot jo täysin rikki etkä tuu enää koskaan olemaan ehjä.

And thats the thing. Siltä musta vaan tuntuu.

Mut ilmeisesti sen kuuluukin olla niin.

Ja OML en oo edes eronnu enkä ollu suhteessa koskaan. En IKINÄ. ja silti oon kaikista väsynein rakkauteen. Lmao en tunne ketään ihmistä joka ois niin totaalisen täysin kyllästynyt rakkauteen kun minä. Vihaan sitä intohimoisesti. Funny koska oon rakastunut niin monta kertaa elämässäni mutta en oo ikinä ollu suhteessa enkä eronnu. Mutta se sydänsurun määrä mitä oon kokenu on aivan vitun järkyttävä. Vielä se että oon hsp niin luulen että otan sen entistäkin raskaammin ehkä? Koska otan kaikki asiat raskaasti kosk oon hsp idk tää on vaa mun joku oma teoria. Oon aivan liian connected to my feelings, tunnen niin helposti en pysty ikinä olla silleen kunnolla turta vaan koko ajan vaan iha vitusti tunteita ja tunteita ja tunteita ja tunteita ja vielä lisää.

En oikeasti enää tiedä.

Mutta 12 vuotta rakastumisia saa riittää. Ei enempää. Ei enempää uusia siis. Vanhat nyt ei mee pois koskaa mutta yritän etten rakastu uusiin. (Ihan ku mul ois jotain sanomista siihen kiitti vaan vittu.)

No joo 🙂 siinähän se. Ei haittaa ei satu mikään en välitä enää. Ei kiinnosta se että en tuu koskaan olemaan kenenkään kanssa jota rakastan. Ei haittaa tietenkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Mikäs tässä enää haittaisi

Kun et oikeasti saa mielestäs ihmistä johon rakastuit 8 vuotta sitten niin siinähän sitten.... Ollaan. I guess.

Siis en mä sitäkään ajattele koko ajan mut oon vaa huomannu tässä et se ei vaa koskaa lähe mun sydämestä teen mitä tahansa

Ja se että tiedän että nää uusimmat tulee olee samanlaisia sitten... 8 vuoden päästä. It makes me want to quit or idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Niinku tää viimeistään on todiste siitä että en varmaan ikinä pääse yli ek:st tai et niiku se on aina mulle ihan liian tärkee, niin en tiedä miten voin edes jatkaa elämää???? With all of this stuff going on???? Huh????? How?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
I'm srsly quitting lmao huutis en tiiä mitä teen todennäköisesti vaa luovutan, en tapa itteeni mutta muuten aion luovuttaa kaiken

En enää välitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Ja jos tää ABSOLUTE PAIN ek:sta jatkuu vielä kauan niin en oikeesti kestä elää sen kanssa. Jos tää ei ala helpottaa niin en tiiä vittu. Mut tuskin se helpottaa ikinä.

Ainoo millä se vois ikinä helpottaa on et jos saisin olla sen kans mut en saa koskaan joten se siitä. Se ei siis tuu helpottaa ikinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Srsly panikoin koska tiedän et täst ei oo tietä ulos.

Mut samalla en haluu unohtaa sitä. Haluun ja en haluu.

Koska en kestäis unohtaa ihmistä joka on niin tärkee mut mitä väliä sil kaikella on jos joudun olee ilman sitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,707
Reaktioarvo
2,893
Mä otan tän oikeasti niin vakavasti että en tuu kestää. En vaan tule kestämään tulevaisuutta
 
Ylös Pohja