Opiskelu Sieltä opistosta ei oo vieläkään tullut viestiä

Opiskelu ja itseopiskelu

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kun luvattiin että tämän kuun lopussa pitäisi tulla lisätietoja ja vinkkejä liittyen opistoon menoon. No, tää päivä on vasta alussa.
 

Emilia

Bonketi bonk
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
91
Mulle tuli yhteishaun tulosten tullessa yksi kirje omalta opistolta, jossa luki viimeistään viikolla 31 lisätietoja :D Sitä odotellessa
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
No toivotaan, että ne pian tulisi. :) Ettei vaan sitten olisi virhettä tapahtunut tiedonsiirrossa? Nimittäin mulla kävi niin kansanopistoon hakiessa: sieltä oltiin lähetetty ilmoitus opiskelupaikan saamisesta väärään sähköpostiin. Ne sit myöhemmin soitteli perään tästä asiasta.

Itse olen vielä tän kansanopiston kirjoilla, mutta mitään tietoa ei itellenikään oo vielä tullut koulun alkamisesta. Se kyl alkais 16. elokuuta, eikä sieltä tarkkaa päivämäärää ilmoittamisella kerrottu.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Pitää odotella. Oon sitte ite sinne yhteydessä jos menee liikaa aikaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Päätin että jos ens viikollakaan ei vielä viestiä kuulu niin oon sit ite yhteydessä sinne.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei en malttanut odottaa ja laitoin sähköpostia sinne jo nyt. Pelottaa, että jos sieltäkin tulee viestiä ettei mua voitukaan valita opiskelijaksi. Vaikken tosin tiedä että miksi niin yhtäkkiä kävis ku mitään pääsykokeita ei ollu. Huolissani oon vähän vaikka kyseessä saattaa olla vaan pelkkä myöhästyminen. Mutta odotellaan.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei huhhuh. Ne vastas että ne linjalaiset johon mä kuulun niin saavat viestiä myöhemmin elokuussa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Joo, en sieltä oo vieläkään saanut päiväohjelnaa jonka piti tulla jo viime viikolla.
Hassua kun eilen kysyin sieltä että en ole saanut vielä sitä ja sieltä ei olla tänäänkään vastattu. Ironista kun kiittelin vielä siinä viestissä kuinka oon aina saanut nopean vastauksen aina.
Pelottaa jos ne ei ookkaan huomanneet sitä mun opiskelupaikan vahvistusviestiä kun laitoin sen perään vielä toisenkin viestin ja sen takia mulle ei olla laitettu sitä viestiä. Vaikka ne sano ettei vastaamatta jättämistä tulkita opiskelupaikan peruutukseksi.
Ei huvittais kysellä sieltä kokoajan.
Tympeältä tuntuu stressata tästä asiasta.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Joo, en sieltä oo vieläkään saanut päiväohjelnaa jonka piti tulla jo viime viikolla.
Hassua kun eilen kysyin sieltä että en ole saanut vielä sitä ja sieltä ei olla tänäänkään vastattu. Ironista kun kiittelin vielä siinä viestissä kuinka oon aina saanut nopean vastauksen aina.
Pelottaa jos ne ei ookkaan huomanneet sitä mun opiskelupaikan vahvistusviestiä kun laitoin sen perään vielä toisenkin viestin ja sen takia mulle ei olla laitettu sitä viestiä. Vaikka ne sano ettei vastaamatta jättämistä tulkita opiskelupaikan peruutukseksi.
Ei huvittais kysellä sieltä kokoajan.
Tympeältä tuntuu stressata tästä asiasta.
Ja koulu alkaa ensviikolla
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ja koulu alkaa ensviikolla
Kai nyt on jotain viestiä tullut? D: Olis aika kohtuutonta, jos vieläkään ei ois tullut. Koulut kun sulla alkais seuraavana arkipäivänä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kai nyt on jotain viestiä tullut? D: Olis aika kohtuutonta, jos vieläkään ei ois tullut. Koulut kun sulla alkais seuraavana arkipäivänä.
Se viesti tuli just samana päivänä kun valitin täällä :D
En muistanut sanoa tänne ees D:
 
Ylös Pohja