Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
Menikö tunteisiin.Siinä vaiheessa, kun toimittaja kirjoitti "esitetty vihjailuja". Tietäisit tämän, jos olisit a) lukenut artikkelin b) sisäistänyt lukemasi
Menikö tunteisiin.Siinä vaiheessa, kun toimittaja kirjoitti "esitetty vihjailuja". Tietäisit tämän, jos olisit a) lukenut artikkelin b) sisäistänyt lukemasi
no niin, älkäähän nyt taas aloittako.Menikö tunteisiin.
Tämäno niin, älkäähän nyt taas aloittako.
Älkää riidelkö tässä kesussa…Menikö tunteisiin.
Missä väitettiin että asia on näin?Missä väitettiin teoriaksi.
Laitoin sen läpällä niin tuo vetää herneet nenään.Missä väitettiin että asia on näin?
Jos tekijät/kirjoittajat tms eivät väitettä vahvista, kyseessä on teoria.
//edit: samaa mieltä minkkeliin kanssa, tappeleminen ihan järjetöntä, varsinkin kun ap ei sitä keskusteluunsa tahdo
Toki laitoitLaitoin sen läpällä niin tuo vetää herneet nenään.
Onkohan kukaan keksinyt vitsiä blondien huumorin tajuttomuudesta?Toki laitoit
Olen pahoillani jos minulla hiusten värini on jotenkin loukannut teikääOnkohan kukaan keksinyt vitsiä blondien huumorin tajuttomuudesta?
En loukkaantunut.Olen pahoillani jos minulla hiusten värini on jotenkin loukannut teikää
Siis ne jänikset ja aurinko jne, mitkä on oikeita on kyllä häiritseviä kun suurin osa animoitua.Muutenki ei tätä ohjelmaa oo voitu käsikirjoittaa ihan selvinpäin. Pakko olla jotain psykedeelejä tai muita huumausaineita vedetty, että tuollaista tavaraa saa keksittyä lapsille!
Jep, siis jotenkin sen miljöön aitous siinä ohjelmassa on erittäin mielenkiintoista, kun samalla siinä on niin psykedeelisiä asioita.Siis ne jänikset ja aurinko jne, mitkä on oikeita on kyllä häiritseviä kun suurin osa animoitua.
Heh oisin voinut laittaa niinkin, koska se ainakin herättää keskustelua :DDDLuin aluks tosta otsikosta että: siis tajusin että teletapit on ihan paras lastenohjelma :D
Oli kyllä aika paska ohjelma, onneks en ikinä sitä telkkarista nähny, mutta meillä oli tallennettu yks jakso jollekkin kasetille joskus, ja kyllä oli ärsyttävä.
Jep siis ihan aiheen vierestä lähtee tää riita :DMissä väitettiin että asia on näin?
Jos tekijät/kirjoittajat tms eivät väitettä vahvista, kyseessä on teoria.
//edit: samaa mieltä minkkeliin kanssa, tappeleminen ihan järjetöntä, varsinkin kun ap ei sitä keskusteluunsa tahdo
Juu just näin.Jep siis ihan aiheen vierestä lähtee tää riita :D
Jos haluaa riidellä, niin sen voi tehdä muuallakin kuin tässä keskustelussa, jonka aiheena on teletapit. En ainakaan haluu, että tää keskustelu suljetaan jonkun typerän draaman takia, haluan keskustella vain teletapeista.
Saatte anteeksi. En ole vihainen.Juu just näin.
Anteeksi
en muista koskaan kattoneeni. tai tietenki jotaki pätkiä oon nähny mutta en oo silleen kattonuoonko ainoo, joka ei koskaan kattonu teletappeja? D: muistan vaan sen, että miun serkut katto sitä monesti innoissaan, kun kävin heidän luona. en ainakaan muista tykänneeni siitä ohjelmasta, mutta ei se oikein pelkoakaan herättäny. lähinnä koin jonkinlaista hämmennystä ja pidin sitä outona D:
Taisi loppua ennen syntymääsi..en muista koskaan kattoneeni. tai tietenki jotaki pätkiä oon nähny mutta en oo silleen kattonu
no voi olla..Taisi loppua ennen syntymääsi..
Eli eilen...no voi olla..
no en mie nyt niin vauva oo..Eli eilen...
Heh hehno en mie nyt niin vauva oo..
älä kiusaa.. snif..Heh heh
Järkytyin.
Sama täällä. Itsehän tykkäsin mutta jälkikäteen olen myös ihmetellyt että mitä tämä on ja miksi.Olin tosi arka lapsi mutta Teletapeista en oo kyllä yksiäkään traumoja onnistunut saamaan.