Se sannin versio on hyvä.Olin 5v vuonna 2013..
Mutta tänään just kuuntelin Timantit on ikuisia (sannin versiota tosin..)!
En tiennytkään et sul on lapsiaHalusin vuonna 2013 jostain ihmeen syystä vielä toisenkin lapsen sen idiootin kanssa jota lasteni isäksi kutsun. Muuten en tainnut tehdä yhtään mitään.
Kuuntelin ehkä puoli vuotta sitten 24/7 sannia! Pienenä en tykänny siitä yhtään mutta nyt oon alkanu tykkäämään!Se sannin versio on hyvä.
Ja sannilt on tulos tänä yönä biisi ulos. Se kuulostaa kyl iha hyvältä igmaistiaisten perusteella. Sanni oli mun lempiartisti teininä ja tais prinsessoja ja astronauttejakin nähdä päivänvalon 10 vuotta sitten.
2 kappaletta, vanhempi meni nyt viidennelle luokalle ja nuorempi kolmoselle :DEn tiennytkään et sul on lapsia
Sanni on musta edelleen ihan super ku sillä on se oma juttu ja äänikin on tosi persoonallinen. Vaik sitä kritisoidaan monesti mut mun mielestä se ääni on jollain tavalla tosi viehättävä! Varsinkin ne matalat äänet siis wou! Tosi tasaisena pysyy aina.Kuuntelin ehkä puoli vuotta sitten 24/7 sannia! Pienenä en tykänny siitä yhtään mutta nyt oon alkanu tykkäämään!
Okei :O2 kappaletta, vanhempi meni nyt viidennelle luokalle ja nuorempi kolmoselle :D
Joo sannilla on kyllä kiva ja persoonallinen ääni!Sanni on musta edelleen ihan super ku sillä on se oma juttu ja äänikin on tosi persoonallinen. Vaik sitä kritisoidaan monesti mut mun mielestä se ääni on jollain tavalla tosi viehättävä! Varsinkin ne matalat äänet siis wou! Tosi tasaisena pysyy aina.
Mikset hankkinut kolmea? Nyt sinulla on kaksi lasta ja yksi raha, kun vaihtoehtona olisi kolme lasta ja nolla rahaa..2 kappaletta, vanhempi meni nyt viidennelle luokalle ja nuorempi kolmoselle :D
Jäi sentään yksi raha!Mikset hankkinut kolmea? Nyt sinulla on kaksi lasta ja yksi raha, kun vaihtoehtona olisi kolme lasta ja nolla rahaa..
Mä täytän 30 tänä vuonna :/Tulipas kivikautinen olo, menin yhdeksännelle luokalle 10 vuotta sitten..
Kai aiot kuunnella sitä Frederikin biisiä syntymäpäivänäsi?Mä täytän 30 tänä vuonna :/
PakollistaKai aiot kuunnella sitä Frederikin biisiä syntymäpäivänäsi?