Siitäki on jo 10 vuotta

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kun:
-Menin yläasteelle
-Cheekin timantit on ikuisia julkaistiin
-Tuskailin sitä että oonko raskaana vaikka olin neitsyt
-Oli vuosi 2013
DDD:::
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Olin 5v vuonna 2013..

Mutta tänään just kuuntelin Timantit on ikuisia (sannin versiota tosin..)!
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,704
Reaktioarvo
839
Halusin vuonna 2013 jostain ihmeen syystä vielä toisenkin lapsen sen idiootin kanssa jota lasteni isäksi kutsun. Muuten en tainnut tehdä yhtään mitään.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olin 5v vuonna 2013..

Mutta tänään just kuuntelin Timantit on ikuisia (sannin versiota tosin..)!
Se sannin versio on hyvä.
Ja sannilt on tulos tänä yönä biisi ulos. Se kuulostaa kyl iha hyvältä igmaistiaisten perusteella. Sanni oli mun lempiartisti teininä ja tais prinsessoja ja astronauttejakin nähdä päivänvalon 10 vuotta sitten.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Halusin vuonna 2013 jostain ihmeen syystä vielä toisenkin lapsen sen idiootin kanssa jota lasteni isäksi kutsun. Muuten en tainnut tehdä yhtään mitään.
En tiennytkään et sul on lapsia
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Se sannin versio on hyvä.
Ja sannilt on tulos tänä yönä biisi ulos. Se kuulostaa kyl iha hyvältä igmaistiaisten perusteella. Sanni oli mun lempiartisti teininä ja tais prinsessoja ja astronauttejakin nähdä päivänvalon 10 vuotta sitten.
Kuuntelin ehkä puoli vuotta sitten 24/7 sannia! Pienenä en tykänny siitä yhtään mutta nyt oon alkanu tykkäämään!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kuuntelin ehkä puoli vuotta sitten 24/7 sannia! Pienenä en tykänny siitä yhtään mutta nyt oon alkanu tykkäämään!
Sanni on musta edelleen ihan super ku sillä on se oma juttu ja äänikin on tosi persoonallinen. Vaik sitä kritisoidaan monesti mut mun mielestä se ääni on jollain tavalla tosi viehättävä! Varsinkin ne matalat äänet siis wou! Tosi tasaisena pysyy aina.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Sanni on musta edelleen ihan super ku sillä on se oma juttu ja äänikin on tosi persoonallinen. Vaik sitä kritisoidaan monesti mut mun mielestä se ääni on jollain tavalla tosi viehättävä! Varsinkin ne matalat äänet siis wou! Tosi tasaisena pysyy aina.
Joo sannilla on kyllä kiva ja persoonallinen ääni!
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
2013 oli hyvää aikaa, sillon tuli kaverin kanssa aina perseiltyä sen naapurin juoppojen kustannuksella, pilapimpoteltiin ovikelloja, jouduttiin joka toinen päivä opettajan puhutteluun siitä että oltiin hakattu joku välitunnilla, piirreltiin graffiteja lyijykynillä kioskin seinään ja kaikenlaista muutakin taparikollisuutta tuli harrastettua..
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Vuonna 2016 minusta tuntui siltä että 10 vuotta on liian pitkä aika (olin vuonna 2006 6v). Vanhana sitten varmaan ajattelen, miten lähellä noi vuodet ovat toisiaan olleet, vielä lähempänä miten tällä hetkellä tuntuu.
 
Ylös Pohja