Keho Siitepöly allergia on: ei hauskaa

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Tunnen tuskasi. Mulla on nyt vähän silmää ja nenää kutissut, ei oo vielä pahoja oireita ollut, mutta eiköhän se tästä vielä pahene.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla ei ollut Suomessa koskaan,mutta kun muutin Englantiin niin mulla on non stop! Mun silmät on aina ihan veren punaiset enkä saa henkeä kun nenä tukossa ja kurkku kutisee.

Mutta ne lääkkeet, niihin tulee ns. Immuuniksi nopeasti. Siksi suositellaan että joka kevät vaihtaa lääkettä jossa eri vaikuttava aine kun siinä mitä käytti edellisen kerran. Tosin toiset niistä aiheuttaa tosi pahaa väsymystä 😔
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Mulla ei ollut Suomessa koskaan,mutta kun muutin Englantiin niin mulla on non stop! Mun silmät on aina ihan veren punaiset enkä saa henkeä kun nenä tukossa ja kurkku kutisee.

Mutta ne lääkkeet, niihin tulee ns. Immuuniksi nopeasti. Siksi suositellaan että joka kevät vaihtaa lääkettä jossa eri vaikuttava aine kun siinä mitä käytti edellisen kerran. Tosin toiset niistä aiheuttaa tosi pahaa väsymystä 😔
No en oo varma onks tääl muita lääkkeitä ku joku yks, joskus oli mul jotai muut mut ei sekään tehonnu
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,886
Reaktioarvo
1,407
Mulla ihan sama homma, meni niin pahaks että mun äiti pisti mut syömään sen astma lääkkeitä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
ootteko kokeillu ottaa tuplana
Ei se ihan niin toimi...annostuksia on noudatettava...
vaikka esim yhtenä päivänä voi ottaa 2kpl tabletteja esim aamulla ja illalla(pahana päivänä tai vaihtaakseen lääkkeen oton ajankohtaa) niin se ei sovellu pitkäaikaiseen käyttöön
 
Ylös Pohja